Stardoll

hahahaha ik heette laurientje volgens mij
ik ging altijd van die soort scenes maken (hoe noem je dat ook al weer)
en met kerst ofzo kreeg je altijd cadeaus (toch?)
ahahahahha ik herinner me dat mijn nichtje dan hier kwam en dat we vervolgens samen gingen Stardollen

Ooo daar was ik ook zo verslaafd aan! Alleen weet me accountnaam niet meer en als ik me mailadress invoer dan zegt die dat dat mailadres geen account heeft

Ik speel het nog steeds

omg ik was zó verslaafd daaraan :’)))

ik heb net weer even ingelogd en tbh mis ik die tijden best wel haha. ik was KimmieGirlXx

IRENE

IRENE IS THAT YOU

wij waren bestevriendinnen :’))))

edit: nevermind ik dacht dat er ‘Irene’ stond ipv ‘inene’

Holy fuck, ik heb hier echt zo veel geld aan uitgegeven vroeger :’) Ik weet nog dat er af en toe van die limited edition kleren waren en iedereen daar helemaal hysterisch om werd. Oh ja, er was ook zo’n jaarlijkse miss verkiezing en iedereen werd dan fucking sociaal en ging keihard spammen om stemmen te krijgen. En ik deed nauwelijks wat en werd op een of andere manier miss holland…yay.

Goeie tijden :’)

Ik heb het fanatiek gespeeld vroeger, maar zodra mijn geld op was begon ik een nieuw account. Ik heb nou weer zin om er op te gaan :’). Ik ga eens even kijken naar mijn oude accounts. Ohja en dan altijd als nieuwe naam niet beschikbaar was kwamen er van die mogelijk heden zoals ‘SuperGolden’, ‘GirlGolden’, ‘LeukeGolden’.

Ik heb even een nieuw account aangemaakt om te kijken hoe het er nu uit ziet. Wauw, he le maal veranderd. Raar om te zien :’). Ik wist namelijk bij de oude precies waar alles stond.

/

/

ja gespeeld… had best veel accounts, omdat ik telkens mijn wachtwoorden weer vergat :slightly_smiling_face:

Ohh dat speelde ik vroeger ook altijd! Mijn account is nu verwijderd, snifsnik

Wooow ik was hier zo verslaafd aan! Even inloggen :#

Noooo ik kan niet meer inloggen? Mijn account zal wel verwijderd zin, huilie huilie. Eerlijk gezegd vind ik dat oprecht jammer, had het nog wel eens terug willen zien. Was echt mijn jeugd, hahaha.
Als ik google op stardoll en mijn username, vind ik ook niks :’(

edit: toch mijn account weer kunnen activeren. Het is wéér helemaal veranderd!

Ik was hier zo verslaafd aan, ik heb wel meer dan 500 euro uitgegeven hieraan. :’)
Mijn account was kattekat, even kijken of die het nog doet :grinning:

Ik ging weer even kijken hoe het er nu allemaal uit ziet, en m’n account doet het nog! Het zou ook wel heel asociaal zijn als ze die van mij weg zouden doen :’) Ik heb er honderden euro’s aan uitgegeven, echt gestoord.

Ik vond het wel altijd leuk om foto’s van m’n doll te maken.

Hoe hipster is dit

Oh ja, en ik zag dit account tussen m’n vrienden staan: