Stardoll

Hoi allemaal,
Ik zat er laatst aan te denken.
Wat heb ik veel tijd verspilt besteed aan dit spel.
Ik speelde dat echt heel de dag door en was lichtelijk verslaafd.
Op een gegeven moment kwamen er allemaal ‘internetverkering’ mensen en toen ging ik weg.
Zijn er nog meer van jullie die dit gespeeld hebben?
Vind het wel leuk om beetje herinneringen op te halen, misschien ontmoet ik hier nog een oude stardoll vriendin :wink:
Brand los zou ik zeggen…

edit: misschien wel leuk als iedereen aan z’n berichtje z’n nickname toevoegd voor verdwaalde connecties

OHJAAA
Die kleding was echt geweldig haha
maar ik zat er bijna niet op, wist niet hoe je aan geld moest komen wihi

zo’n meisje uit Amerika zei dat ze haar vaders bankpas pakte en betaalde zo’n abbonement voor mij, gaat echt tever eigenlijk als ik er nu zo over nadenk gehehe :cold_sweat:

ik was super vaak superstar geweest hahaha hoeveel geld ik wel niet eraan heb uitgegeven

soms zit ik er eigenlijk nog wel eens op om mensen op te maken oh

Ik had het 4 jaar geleden, vond het toen nog leuk maar nu niet echt…

Ja voor mij is dat ook alweer 6 jaar geleden, voelde me toen echt heel oud :’)

Mijne nickname was trouwens This.Lady.Rocks
Hoe krijg je het verzonnen :flushed:

Ik ging altijd die aankleed spelletjes doen zonder dat ik überhaupt een account had hahah

Omg dat deed ik echt dagelijks!
Ik had ook allemaal onzin accounts enzo haha. En met iedereen vrienden worden. Mooie tijden :slightly_smiling_face:

omg jeugdherinneringen

Ik heb echt veel tijd hieraan verspilt…

Gaat stiekem inloggen om te kijken hoe mijn doll eruit ziet.

Good old times

Wow, Stardoll speelde ik van 2007 tot 2011. Verslaafd kan je het niet noemen, maar ik zat er wel veel op ja. :stuck_out_tongue:
M’n naam was coolcatalicia. Helaas was er een tijd dat ik nauwelijks tijd had, en twee maanden inactief was geweest. Daarom heeft Stardoll m’n account verwijderd, yay. :rage:

Hahah dit en om de kleding van mijn medoll aan te passen :’)

Ik ergerde mij trouwens dood aan die lelijke stijlen van al die covergirls :’)

Ik ook :’)

pleuris site. Ik had er superveel geld aan uitgegeven en nu na jaren bestaat mn account inene niet meer :’)

Ik ging altijd op zoek naar van die uniek kleren van chanel enzo was ik daar super trots op :sunglasses:

Ja heb ik ook gedaan! Alleen ik mocht geen geld gebruiken, dus het hield op bij mensen aankleden en foto’s maken voor in mijn fotoboek :’)