Starbucks

Morgen word mijn eerste keer Starbucks! Maar ik weet niet wat ik moet nemen! :frowning_face:
Ik vind koffie afschuwelijk! Maar smaakt t wel naar koffie? Ik hou wel van thee ! Weet Iemand wat ik wel lekker zou vinden. En hoeveel kost het?

neem chocomel of thee of een frappuccino zonder koffie. reken dan oo max 5,50

wacht. wat is er speciaal aan starbucks? het is toch gewoon een koffiezaak?

Je hoeft toch niet persé iets te nemen? Of je wilt zo graag met de Starbucks hype meedoen, vergeet dan niet een foto te maken en die op instagram te plaatsen!

Nou oke dan niet ik heb t nog nooit geprobeerd . Ik woon er ver vandaan en ik probeer gewoon iets te vragen en dan krijg ik zo’n antwoord. Daar vroeg ik niet om ik weet alleen niet wat ik moet nemen

Ik vind de frappucino’s altijd wel lekker. Ik neem dan altijd die zonder koffie, dus wellicht zul
je die lekker vinden. Ik moet wel zeggen dat ik starbucks best overrated vind, maar 1x in de zoveel tijd is het best lekker.

Veel plezier, en geniet ervan haha!

Ik lus ook geen koffie maar houdt heel erg van de chai tea latte en dan met cinnamon of wat jij lekker vindt :slightly_smiling_face:
Ik heb ook pas vijf keer in mijn leven wat er gekocht.
Het is namelijk inderdaad wel duur maar ook lekker dus voor zo nu en dan tja :stuck_out_tongue:

Thnx

Hihi thnx!

Wow zo enthousiast? Is dit soms zo speciaal, wtf.

alles wat ik lekker vind is met koffie. maar de hazelnoot choco is ook lekker.

Niet rot bedoeld hoor, maar het is heel duur en als je het dan niet eens echt lekker vind zou ik het laten. Wel kan ik het eten aanraden! Vooral de taart en de cakes :bowing_man:

Hmmm ja ik vind het een beetje gek om enthousiast te worden over een koffiezaak terwijl je geen koffie lust. Maar kies dan (overpriced) thee.

Nou ik wil het gewoon een keer proberen je hoeft me niet aftezeiken hoor

Ik lust geen koffie maar dat is dus ook niet het enige wat ze verkopen

Jij hoeft ook niet zo heftig te reageren op alle reacties die je niet aanstaan, laat je niet op de kast jagen.

Maar hoe dan ook, als je niet van koffie houdt zou ik voor iets als chocolademelk of inderdaad een frapuchino (of hoe je het ook schrijven mag) gaan.

True maar for gods sake het is een koffiespeciaalzaak

warme chocolademelk met bijvoorbeeld karamel hebben ze. maar ook hun koffie met smaakjes smaken niet echt naar koffie meer :'D vanwege de enorme hoeveelheid melk en suiker. reken inderdaad op zo’n 4 a 6 euro voor een drankje (afhankelijk van de maat ook). als je er nog iets bij wilt, zoals een muffin of brownie (die overigens wel heeel lekker zijn) moet je wel zo’n 10 euro meenemen.

frappuccino is inderdaad wel lekker, en anders warme chocolade melk met een smaakje!

aanrader: warme chocolademelk met karamel