Heeii, sorry als hier al een topic van is
Maar wat is jouw favoriet bij de starbucks? Miss ook leuk om een whatsapp groep te maken met starbucks liefhebbers? Note me!
hihi ja ik ga je even m’n nummer noten <3
Als je geen koffie lust is deze heel lekker:
Vanilla cream met slagroom en caramel drizzle (dat is van dat saus bovenop)
Toffee nut latte blijft heerlijk, net als een toffee nut frappuccino
Op deze site staan allemaal dingen die je kunt bestellen die niet op het menu staan. je moet wel even kijken of de siropen en etc ook in nederland gebruikt worden en de barista’s kennen de namen niet dus moet je het uitleggen.
En wat wil je bereiken met die whatsapp groep?..
ot: frapuchino coffee en mokka cookie crumble
mocha frappuccino for life
Ik lust geen koffie en ik moet zeggen ik ben nog nooit in een Starbucks geweest…
java chip trouwens
met slagroom
Warm: De caramel latté, de speculaas latté
Koud: De caramel frappuccino en de java chip frappuccino <3
Ik kies altijd voor de Flat White of voor een Jasmin Orange Tea. Ok, en in oktober kies ik voor de Pumpkin Spice Latte
Zaterdag voor het eerst starbucks op! Ik lust geen koffie, dus maar een china green leafs tea genomen… viel me een beetje tegen = (
White Mocca Latte, met veel slagroom. <3
En als het wat warmer is, bestel ik graag een frappuccino.
Caramel Hot Chocolate of Hazelnut Hot Chocolate
waar wil je over praten lmao
ik vind het altijd zo duur voor iets wat ik helemaal niet lust dus ik koop het nooit, sta ik er leuk bij met een flesje water als iedereen starbucks heeft :’)
Double Chocolaty Chip frappuccino, verkopen ze alleen niet in Nederland maar oh my
cappuchino
Uhhm verschilt nog al, ik haal meestal gewoon een van de goedkoopste, aangezien Starbucks best duur is haha.
Ik drink dat niet meer. Veel te duur als je d’r over nadenkt. Ook als je er niet over nadenkt. Maar bij mij duurde het wat langer.