Starbucks.

Haaai!

Welke starbucks nemen jullie altijd, als je het neemt bijv op schiphol ofzo?

xx

Ik woon in het westen van het land dus meestal, op het vliegveld in Duitsland of in Ankara(turkije)

Frapuccino Mango of cappucino

Eh geen? Gezien er hier niet eentje is…
Maar Bagels & Beans is ook leuk :3

Hot chocolate caramel!
& daarbij de coconut and raspberry cake

Em, 't metrostation in R’dam.

Vanilla Latte! <3

Hier heb je er veel meer <3 ze zitten vaak in de buurt van de uni of waar ik winkel en dat is veel te verleidelijk xD

Ik neem in de winter de Classic Hot Chocolate, in de zomer als ik daar iets drink meestal een smoothie.
Verder vind ik hun broodjes heerlijk (de turkey bagel of de chicken mozzerella foccacia dingsbums) of ik neem een warme cinnamon roll, hmm ^^

Ik heb er nog nooit een gehad O.o
Maar de smaken klinken al lekker, dus ik wil er wel een

Ik was vorige week in Londen, en toen ging ik met een vriend naar Starbucks, en hij had iets in de richting van ijs koffie, ik weet niet hoe die heette, maar die was wel lekker, ookal hou ik niet van koffie.

als ik in londen ben ga ik bijna nooit naar starbucks! ik vind costa coffee en cafe nero veeeel lekkerder! heel veel mensen zijn al starbucks addict terwijl ze er nooit geweest zijn, volgens mij alleen door de naam of vanwege alle bekende mensen die er heen gaan ( but i could be wrong )

White Chocolade Moccha!
Volgende week Berlijn, dus dat wordt elke dag Starbucks!

frapuinno( geen idee hoe je het schrijft…) maar dat is dus ijskoffie!
was vorige week in parijs en ben toen super veel bij starbucks geweest, hadden wij maar zoveel starbucks winkels!!

caramel cream frappucino !<3

In heel Limburg ligt geen fucking Starbucks-.- alsof we in de middeleeuwen wonen ofzo…

Het schijnt dat er hier een bij het station zit, maar ik ben er nog nooit geweest.

Ja stom he :open_mouth:

uhm… meestal neem ik eigelijk gewoon Hot Chocolate, maar dat komt omdat ik een liefde voor Chocomel heb

waarom dan niet in schiphol, als je in het westen woont?

carmel ice coffee of caramel cream

frappuchino caramel<3