heey allemaal ik weet niet of hier al een topic over is gemaakt maar ik maak em maar toch
ik hou va starbucks en kom er vaak maar het probleem is
ik kan niet kiezen met al die winter specials reageer aub en vertel me wat je favoriet is , zodat ik een beetje het idee heb okay byeee xxxxxxStarbucks_Chick
Latte Toffee Nuts (of zoiets) , ooooh zo lekker .
Goeie goden, een heel account gewijd aan starbucks
OMGOMG de cranberry white mocha is zooo lekker. Ik heb alle winter specials gehad en vind alleen de gingerbread latte niet zo lekker…
xoxo
omg ik ga ze uitproberenxx
Enige dat ik tot nu toe heb gedronken bij Starbucks is de koffie met chocolademelk en dat vond ik lekker. Weet alleen niet zeker of ze dat ook in Nederland hebben, want dat was in Berlijn. Ik ben in Nederland nog niet bij de Starbucks geweest.
Er komt een Starbucks op rotterdam centraal I love it… Als ik mijn favo heb uitgevonden zal ik hem delen hoor
Xx
Die is al een tijdje geopend!
de chocomelk yummy ! of de frappuchino in de zomer
Toffee nutt latte is de lekkerste koffie die ik ooit heb gehad! <3
Ik heb wel eens een vanille Lattee genomen, was erg lekker!
Ik neem altijd de Chai Tea Latte met sojamelk zonder water…
Machiatto caramel heel lekkere koffie met uiteraard caramel er in! Moet je wel drinken als je de koffiesmaak al gewend bent want je proeft het wel! Nu vind ik hem wel lekker maar eerst vond ik de koffiesmaak overheersend.
Wauw ik ga vandaag weer naar starbucks ik heb the chai tea latte genomen dat is op het moment mijn favoriet maar de gingerbread latte viel wel tegen moet ik zeggen. Maar ik moet zeggen dat toffee nut latte op mijn 2e plek staat goeie goden wat een koffie ! Vandaag ga ik peppermint mocha uitproberen loveyaxxxxx
Starbucks_Chick
Ik vind de Apple Crumble Latte heel lekker
Latte toffee nuts! en de speculaas latte is ook erg lekker. De cranberry vind ik zelf veel te zoet!
Je moet hem eens zonder water vragen, dan smaakt hij nog sterker.
ik vind alleen frappuchino aardbeien creme lekker ahaha
Ik hou niet van de koffiesmaak ofzo zegmaar, weet iemand iets wat k wel kan nemen (wel warm ) , Dit klinkt redelijk raar xd