Starbucks sluiting

Hoi allemaal,
Ik wil graag ene leuke thermoskan, zodat ik thee mee naar school oid kan nemen. Op de starbucks site heb ik al een aantal leuke gezien, maar daar is een ding mis mee; de sluiting.
Gaat dat niet enorm lekken? Ik wil er een die ik lekker in mn tas kan flikkeren, ondersteboven, schuddend etc.

http://demandware.edgesuite.net/sits_pod13/dw/image/v2/AAFV_PRD/on/demandware.static/Sites-Starbucks-Site/Sites-starbucks-master-catalog/default/v1353394451009/images/beauty/drinkware/stainless_steel_tumbler_red_1.jpg?sw=465&sh=465

http://demandware.edgesuite.net/sits_pod13/dw/image/v2/AAFV_PRD/on/demandware.static/Sites-Starbucks-Site/Sites-starbucks-master-catalog/default/v1353394451009/images/upload_here/Holiday_Images/Holiday_missing_1029/stainless_gradient_tumbler_blue_1.jpg?sw=465&sh=465

Heeft een van jullie een soortgelijke beker, en lekt hij?
Zo ja, nog andere suggestisch voor een goede, niet al te dure, thermoskan die er ook nog leuk uit ziet?

Waar vind je die op de starbucks site? Ik weet trouwens geen andere leuke.

http://www.starbucksstore.com/drinkware/tumblers-and-travel-mugs,default,sc.html

Als je op de website had gelezen, staat er:

“The coffee tumbler’s double-walled, vacuum-sealed construction helps keep hot beverages hot or cold beverages cold for hours, and its flip-top lid and no-slip rubber bottom help prevent spills.”

DUS: TEGEN knoeien etc. Je kan hem dus gemakkelijk meenemen zonder dat het overal overheen komt (:

Wel jammer ze verzenden volgens mij niet naar Nederland. :frowning_face:

Ja, dat zou ik ook zeggen als ik iets moest verkopen. Maar als je de reviews had gelezen, stond er dat hij bij sommige wel lekt. Er staat alleen niet bij hoe ze hem ‘gebruiken’. Ik heb ook een fles thuis liggen die niet lekt als je hem op de kant legt, maar wel ondersteboven. En het verschilt blijkbaar per fles :confused:

http://demandware.edgesuite.net/sits_pod13/dw/image/v2/AAFV_PRD/on/demandware.static/Sites-Starbucks-Site/Sites-starbucks-master-catalog/default/v1353394451009/images/upload_here/Holiday_Images/Holiday_missing_1029/stainless_travel_press_navy_2.jpg?sw=465&sh=465

Dit is de enige met een draaidop, ook leuk, maar wel een beetje klein. Wat vinden jullie van het formaat?

Ik heb er één uit een oudere collectie, van vorige herfst geloof ik en die lekt totaal niet. Dat had ik dus eigenlijk wel verwacht omdat het helemaal nergens op lijkt maar dat dopje dat je open kan doen om te drinken zit echt stevig vast, je moet ook best wat kracht zetten om hem open te krijgen.

voor zover ik weet lekken die echt niet

Als die zal lekken, mag je je geld terug vragen. Aangezien ze dan niet voldoen aan de voorwaarden die je krijgt hierbij.

Een vriendin van mij had heel lang een thermoskan van starbucks, een zilveren met het logo erop die ze elke dag in haar tas mee naar school nam en die lekte nooit! Alleen uiteindelijk was 'ie kwijtgeraakt, jammer;)

wacht waar kan je die dus kopen? niet gewoon in de winkel/online toch

Mijn zusje heeft er zo een en gooit die ook altijd in haar tas en neem aan dat ze dat niet doet als die zou lekken.

Ik dacht dat er een Starbucks ging sluiten, toen ik je titel las. Ik schrok.

De thermoskannetjes die je in je beginpost staan, zien er echt super uit! Ik zou het er gewoon op gokken, van Starbucks kan je meestal wel kwaliteit verwachten!

Wat vind iedereen lekker aan Starbucks? Nog nooit geproefd ofso, maar koffie wss al vind ik niks. :astonished:

Weinig vestigingen in Nederland. :’) In Amerika zie je in elke hoek

Ik vind starbucks koffie niet specialer alleen iedereen doet er zo hyper over dat het de lekkerste koffie ever is, terwijl 80% het alleen maar zegt om leuk te doen, vind ik dan.

Ik meende een ernstig bericht te lezen door de titel xD.

Ik dacht ‘Oh gaat de Starbucks dicht?’

Haha ja ik schrok me ook kapot.

Maar inderdaad ziet het erg goed uit. Starbucks is niet bepaald een merk wat snel ‘stuk gaat’ (oftewel goede kwaliteit) Dus volgens mij zal de thermoskan niet lekken, maar dan moet je hem wel goed dicht doen :stuck_out_tongue:

wowo ik schrok me echt rot ,btw ik heb een starbucks thermal can en ik gooi hem elke keer in men school tas , nog nooit zag ik vlekken op me boeken/schriften
oxoxox
STARBUCKS<333333333