was je er bij? en hoe vond je het?
ik vond het zelf wel kleine zaak maar heb weer eens genoten!
Ik dacht dat er eerst een in Amsterdam werd geopend, wel fijn dat er nog een starbucks is in Nederland alleen te ver weg voor mij!
weet er iemand wanneer de starbucks in antwerpen-centraal geopend wordt ?
in amsterdam was die toch al open?
ontopic; ben niet supergrote fan van starbucks in nederland
ik proef geen verschil
maar hoeveel zitten er nu in totaal in nederland?
Amsterdam centraal
Amsterdam Schiphol
Utrecht centraal
Leiden dan
nog ergens 1?
Oeh dat is vijf minuten van mij vandaan
Nice die zit zowat naast de trein die ik altijd moet hebben
yey woon in het oosten van nederland geweldig, mag ik weer uren gaan reizen voor een starbucks;P
ze hebben hier gewoon niks !
Ah vet
Nog een reden om in Leiden te gaan studeren! x]
Dat was het volgens mij!
ja hoor, zul je net zien, opent er eindelijk een starbucks dicht bij mij, krijg ik lactose intolerantie en mag ik er bijna niks meer van xD
zal wel heel druk worden nu in leiden
Wat is starbucks? Dat is toch ijskoffie:/
Nee maar ik kan nie wachten
Er zijn er wel 2 in de luchthaven van Zaventem!
Starbucks rules <3
hmm nee, maar net als de primark, in engeland bijv is een starbucks net zo gewoon als een macdonalds, en is bijna overal te vinden. hier reist iedereen helemaal stad en land af ervoor, en dan is het leuke er wel af, vind ik. maar maybe thats just me.
Dan vind ik het juist leuk, dat het nog een beetje ‘uniek’ is. In plaats van dat het in elke stad wel 3x te vinden is.
OMG… kijk jij geen series/films/amerikaanse reality…
daar komt ht allemaal in voor en ht is beetje een hype tegenwoordig in nederland omdat ze hier eindelijk ketens openen…
maargood niet alleen ijskoffie ook allerlei andere koffies (warm) en chocomelk enzoo…
HET IS EEN WINKELL !!!
MET EIGEN GEMAAKTE/VERZONNE KOFFIE SMAKEN!!
ja weet niet
kleding en eten is wel iets anders
ik zou het geweldig vinden om bijvoorbeeld een starbucks hier in het dorp te hebben
natuurlijk zou ik er dan niet ALTIJD heengaan, maar ik weet zeker dat dat wel leuk is, omdat het gewoon lekker smaakt
primark daarentegen is een heel ander verhaal. Als die hier in het dorp zou zitten, zou ik het echt vervelend vinden, omdat waarschijnlijk dan iedereen in hetzelfde gaat lopen.
maarja, op een dag gebeurt het toch wel dat starbucks opeens op 50 plaatsen in NL zit
Indd, NOG 1! Haha, Leiden is LEUK!