hee,
Er wordt al heel lang gezegd dat er dit jaar een Starbucks in Arnhem zou komen, eigenlijk gelijk met de opening van het nieuwe station. Alleen nu is er nog steeds niks.
Weet iemand wanneer de Starbucks wordt geopend?
liefsss
Geen idee, up
Ik hoop het echt!
ik heb een keer gelezen in 2017 ! ik hoop eerder natuurlijk!
Oh ik kom echt héél vaak in Arnhem. Alleen ik lust geen koffie, maar ze hebben wel lekkere muffins.
ik hoorde 2012, eerst was het november, maar dat werd dus uitgesteld:(
^oh ik hoop van niet, zit al zo lang te wachten haha
eerst stond er in juli en toen in het najaar.
Oh, daar zal mijn vriendin blij mee zijn, aangezien ze gek is op Starbucks haha.
In ieder geval, upje voor jou.
Ik loop iedere ochtend langs de starbucks, pas 1 keer gehaald want anders wordt het me echt te duur. Maar hier heb je niks aan, upje dus!
Ik ben voor! Ik ga altijd shoppen in arnhem, en als er een starbucks komt daar even langs gaan, hmmm.
je zegt; ‘bij opening van het nieuwe station’, maar het station is nog láng niet af. hoe kun je dan verwachten dat hij er nu al is? :’)
^het station is al in juli of zo geopend en er zitten al een paar winkels en er komen er steeds meer bij.
Ik dacht eerst dat hij kwam waar nu paperchase is. Vraag me af of het gewoon een gerucht was
Hij zou toch in november komen? Nja ik denk dat het nu wel even gaat duren, want als je nu naar dat station kijkt zijn er niet echt potentiële winkelpanden te vinden…
Nu zeggen mensen dat hij nu al geopend is, weet niet of ik dit moet geloven.
Is er iemand die dagelijks bij het station in Arnhem komt?
Ja, ik kom er dagelijks. Het station is nog niet helemaal af, maar al wel geopend.
Vandaag stond in de gelderlander geloof ik dat hij er half november is. Ik kom ook elke dag op het station en op een van de doeken die op een bouwplaats heen hangen staat ook: Hier kunt u vanaf november heerlijke koffie drinken. Dus ik denk dat daar de starbucks komt. Ik heb trouwens niks gehoord over dat het uitgesteld werd.
In amsterdam zijn er al 3 =D
Er werd ook heel lang gezegd dat er een Starbucks zou komen in onze stad, nog steeds niks :’).