Starbucks achtig Amerikaans iets?

Hoi! Ik vroeg me af, je ziet ze in Amerika altijd lopen met een beker koffie die ze even snel halen bij de Starbucks of een ander onbekend zaakje. Bestaat dit in Nederland ook? Het zou namelijk echt tof zijn als je voordat je naar school gaat even nog een beker koffie of thee ofzo gaat halen! Ik woon in Alkmaar, ken iemand van die zaakjes?

xx

op t station :wink:

Er is geen Starbucks in Alkmaar.
Enkel in: Utrecht, Amsterdam, Hilversum, Arnhem, Groningen, Den Haag en Leiden.

eh de coffee company is nog zo’n keten
maar je kan op zoveel plekken koffie halen, je kan het ook gewoon thuis zetten voor je naar school gaat :S

Je kan toch overal wel een bekertje koffie to-go halen? Zeker op stations en dat soort plekken. Alleen staat er dan niet zo’n fancy logo op.

Op het station de broodzaak of de kiosk?

Het gaat me niet om de starbucks enzo maar om de to-go, weet dus niet waar je dat kan halen. Station klinkt sowieso erg logisch, stom van me.

Albert Heijn to go?

Koop anders een warmhoudbeker :slightly_smiling_face: Dan maak je koffe thuis en dan neem je deze mee

http://www.homeshopgoodliving.nl/homeshopgoodliving/img/Double-Wall-Coffee-To-Go-Mug.jpg

NIJMEGENNIJMEGENNIJMEGEN. en nog wel meer volgensmij hoor!

Je kunt inderdaad verschillende soorten koffie en thee bij de Appie to go halen ja. Die zit echt op heel veel stations, ik denk in Alkmaar ook wel? Bij de Appie to go staat zo’n automaat, je kunt zelf kiezen welke koffie je wilt. Volgens mij kun je wel alleen betalen met muntjes. En daarnaast is zo’n servicetafel met suiker, melk, theesmaakjes en weet ik het. :stuck_out_tongue: Superhandig en een stuk goedkoper dan Kiosk/Starbucks.

En in Rotterdam ken ik er ook al 3. Zullen er ongetwijfeld meer zijn.

</3

Echt een super idee van die beker! En van de appie to go met die automaat wist ik niet, ga eerdaags meteen kijken! Bedankt!

+Deventer

en rotterdam heeft ook starbucks dacht ik.

Omg waar kan je die kopen? Die is zo leuk!

Weet iemand waar je zo n warmhoudbeker kan kopen?

Van die keepcups hebben ze bij de v&d en de bijenkorf heel veel en hele leuke :grinning:

Maar die bekers kun je niet meenemen toch want er zit een gaatje in :’) Ik heb er zelf een maar als ik die in m’n tas stop lekt alles eruit. Wel handig trouwens, het blijft langer warm!