Star-Crossed -CW

[center]

Star-Crossed is a romantic sci-fi television series which airs on the CW. The story line follows Emery and Roman as the lead roles and protagonists of the show.

De serie wordt sinds 17 februari uitgezonden.

Korte beschrijving van Star-Crossed Wiki
When Emery was 6 years old, an alien spacecraft crash-landed in her small town. Whether they came in peace or with more sinister intentions didn’t matter: a fierce battle erupted as humans fought for control over their new rivals, an alien species called the Atrians. In the midst of the conflict, Roman, a 6-year-old Atrian boy, found his way to a shed behind Emery’s house, where she protected him from harm, bringing him food, comfort – and friendship. In their brief time together, Emery and Roman forged a deep bond, but the authorities wasted no time tracking Roman down and capturing him in a violent confrontation. Emery has grown up believing that Roman was killed that day. Ten years later, the Atrians have been acclimated to life on Earth, but they are interned in a heavily-guarded camp known as the Sector to keep them separate from humans. Now, for the first time, a group of Atrian teens will enroll in a suburban human high school, with the goal of testing the feasibility of human/alien integration. The eyes of the nation and the whole world are fixed on this historical social experiment, an endeavor fraught with suspicion and fear. In the mayhem of the first day, Emery is amazed to learn that Roman was not killed by the authorities and is, in fact, one of the Atrian students. Their childhood bond is quickly rekindled - in a school and a society that distrusts everything about the Atrians, Emery and Roman have found each other again. However, their relationship is threatened by the small-mindedness of their respective communities and the political agendas of people in power. While the world around them rages with anger and prejudice, their bond becomes increasingly strong and increasingly dangerous. As an epic Romeo and Juliet romance unfolds, a violent encounter between Roman’s father and Emery’s father occurs in the Sector. Can Roman and Emery’s love - and peace between the species – survive?

De cast bestaat onder andere uit Matt Lanter, Aimee Teegarden en Malese Jow ( bekend van TVD )

Link naar afleveringen
: http://www.free-tv-video-online.me/internet/star-crossed/
Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=2DJ0kqEKIvc

Ik kijk deze serie :slightly_smiling_face:
Ik vind hem leuk, het wordt gelukkig steeds spannender en interessanter.

Vond het eerst niks maar het word wel steeds spannender! dus ben benieuwd…:slightly_smiling_face:

Nu de nieuwe episode kijken :slightly_smiling_face:

Ik kijk morgen of overmorgen verder :slightly_smiling_face: net 2 gezien

Mooi einde van aflevering 4, maar had spannender kunnen zijn.
Ben wel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat, maar heb niet zo iets van NU MOET IK DE NIEUWE EPISODE ZIEN als jullie snappen wat ik bedoel haha.

Straks maar aflevering 3 kijken dan

Have fun

Ik volg het ook! Hopelijk wordt het niet gecanceled want ik vind het echt leuk :slightly_smiling_face:

Helaas tellen alle mensen die het niet in Amerika kijken niet mee. Ze kunnen niet zien hoeveel mensen het downloaden en volgens mij ook niet hoeveel mensen het online kijken.
Ik hoop van wel in ieder geval.

Ik vind het een leuke serie ze gebruiken ook leuke liedjes!

Hmm… In de meeste gevallen wel, maar ik weet toevallig dat ze bij de CW ook wel een beetje naar de fans wereldwijd kijken. Maar goed, de kans is best klein dat een serie bij het eerste seizoen meteen een hele grote fanbase krijgt natuurlijk.

^ Ja idd.
Nja hopen op het beste dan maar en anders heb ik in ieder geval plezier gehad van seizoen 1

Secret circle is toen ook gecanceled…

als ze naar wereldwijd kijken zou TVD bijvoorbeeld wel eeuwig door kunnen gaan :’)

Zijn de kijkcijfers slecht dan in Amerika?

Ze worden wel steeds beter. De vorige uitzending had een rating van 0,4. Volgens mij betekent dat 0,4 miljoen kijkers, maar dat weet ik niet zeker :cold_sweat:

O dat is best goed toch of niet?
Ik heb er niet zoveel verstand van hahaha.

Om het te vergelijken: TVD had er die week 0,9, The Originals 0,8.
Die bovenste twee zijn echt populair en Star-Crossed had daar toen de helft van.
Maar zoiezo met beginnende shows moet je maar kijkers zien te trekken.
Verder hangt het er ook van af hoe goed de andere nieuwe serie van CW het gaat doen (The 100), maar die wordt zeer waarschijnlijk een hele grote hit. Dus het wordt nog spannend, maar er is zeker een kans dat er een seizoen twee komt, want een andere serie The Tomorrow people deed het ook niet super en de ratings van star-crossed worden volgens de bron die ik gebruik steeds beter dus ;p

Hier haal ik het btw vandaan:
http://www.bierdopje.com/shows/bierdopje-com/newsitem/kijkcijfers-1014
Rating is nu weer 0,3 =[

reign ga ik ook volgen!