Stapvriendinnen Amsterdam gezocht.

Hee meiden,
Ik zoek leuke meiden die het gezellig vinden om te gaan stappen in Amsterdam, ik ben zelf 17 jaar en kom uit Amsterdam.
Alleen hebben m’n vriendinnen het niet zo op uitgaan, of mogen ze niet.

Dus ik vroeg af, wie heeft er zin en vindt het leuk om uit te gaan in Amsterdam…

Dikke kus xx

Herkenbaar :"). bij mij zitten ze liever bij hun vriendje :")

Dat lijkt me echt balen.
Wij gaan echt standaard op vrijdag uit, en meestal ook nog op zaterdag.
Ken je niet wat andere meiden in je buurt die wel vaak uitgaan, met wie je een keer mee kan?

haha amsterdam kan opzich wel, alleen ik mag het niet! (gevaarlijk ofzo, om daar heen te gaan met de trein)
mijn vriendinnen willen en mogen ook bijna nooit :3

hmm was er laatst heen met mijn verjaardag,
en toen waren er vriendinnen uit overijssel mee…
maar die waren bang haha

maar ik ben zelf niet zo gek op amsterdam, ik ben afhankelijk van openbaar vervoer om terug naar huis te komen…
en laatst waren de nachtbussen aan het staken…

Ik zou wel willen alleen ik denk niet dat ik van m’n ouders met iemand van girlscene in A’dam uitmag gaan haha. :’)

Ik heb een beetje stomme vraag misschien aan mensen die veel uitgaan (ok ik voel me nu echt dom)… Maar wat houdt dat ‘uitgaan’ eigenlijk precies in? :’) Ik ben nog nooit uitgegaan en mijn vriendinnen ook niet. Maar zoals sommige mensen het helemaal geweldig vinden elke week uit te gaan vraag ik me af wat er dan zo leuk aan is. Ik zou wel eens willen uitgaan. Maar weet eigenlijk ook niet met wie omdat mijn vriendinnen dat niet doen haha.

Leuk topic, alleen woon ik in België :slightly_smiling_face:

Ik woon in Zaandam! Waar ga je meestal naar toe dan?

In mijn ervaring is uitgaan, met vriendinnen en vrienden naar de kroeg, of discotheek en dan gezelllig dansen en gek doen, en nieuwe mensen ontmoeten enzo
de meeste mensen drinken daarbij, maar dat hoeft niet perse natuurlijk

Ik woon in A’dam, maar het lijkt me wel een beetje akward om spontaan uit te gaan met iemand die je eigenlijk niet kent ;p niet dat het niet leuk kan zijn hoor! maar het kan ook heel erg ongemakkelijk worden.

naar een club / disco. Tenminste voor mij, gewoon uitgaan dus. Dansen, drinken (al hoeft dat 2e natuurlijk niet). :slightly_smiling_face:

Zaandam is niet leuk meer om te stappen :frowning_face:… ben al tijden niet meer in zaandam geweest om te stappen…
5 jaar geleden kwam ik er nog elk weekend haha

ga jij wel stappen in zaandam? of alleen adam of ergens anders?

Als je sociaal bent kan het toch niet echt genant zijn? En je hoeft niet direct een hele nacht door te feesten, eerst gewoon eens iets gaan drinken en dan zie je wel of er een klik is. :slightly_smiling_face:

Af en toe, maar ik vind er geen bal aan. Overal gevechten en altijd vol met politie… Het enige wat ik leuk vind is de mail company, maar daar moet je vaak ID laten zien en ik ben pas 17. Daarom eindig ik meestal in wonders maar dat is niet echt uitgaan. Nu wil ik wat vaker naar Amsterdam maar ik weet niet echt de place to be

bij mail is het ook raar, ene keer zeggen ze 21 jaar en andere keer 18…
dus ik had 3 jaar geleden toen dat ik mijn id moest laten zien… en ondertussen zei die beveiliger tegen een jongens naast me; sorry man, je moet 21 zijn…
en toen dacht ik fack… ik ben 18… en ondertussen liet ik em zien, en hij zegt, jahoor is goed, loop maar door.

echt heel bizar… En ik ben 1 keer in minq geweest, wat een afschuwelijke tent is dat…
veeeel te druk, en alleen maar duwen, en ruzie enzoo…

Amsterdam is jammer genoeg te ver voor mij, ik zou dit zelf ook wel wat vinden.

+1

Aah, als je in April nog mensen zoekt dan ga ik met je mee. Dan ben ik 16.