stappenplan jongens versieren tijdens het uitgaan

heeeeee!
partyparty! dat is zooo leuuk!
maar het is helemaaaal leuuuk als je een jongen versiert in de discotheek!
hoe versieren jullie jongens meestal?
ik ben echt heel erg benieuwd want ik durf meestal niet zomaar
op een jongen af te stapppen! ben nogal een scheiterd…
hoe pakken jullie dit meestal aan?
vertel jullie ervaringen! xxxxx

[i]Wel normaal ABN Nederlands typen, dat scheeld al heel wat.

Maar goed;

Zoek gewoon eerst beetje oogcontact met hem. Als hij terug kijkt, kijk jij eventjes weg. Dan weer zijn ogen zoeken. Je kan ook gewoon met een groepje naar het groepje, waar de jongen mee is, afstappen en vragen of het hun leuk lijkt samen te stappen.

Kortom; ervoor zorgen dat je hem leert kennen.[/i]

Dan moet jij ook ABN gaan praten. ‘Scheeld’? Het is toch echt ‘scheelt’, schatje.

wat ik doe

ik maak oogcontact, na ongeveer 5 seconden kijk ik 1 seconde naar beneden daarna glimlach ik naar hem. Meestal komen ze daarna wel op me af. Als hij dat trouwens niet doet, maar wel blijft kijken stap ik op hem af, begroet hem en vraag of hij het hier leuk vindt (:

Er is wel een klein verschil tussen niet abn praten en een spellingsfoutje maken :wink: maar nog steeds XD het was mij niet opgevallen :zipper_mouth_face: :stuck_out_tongue: !

maak gewoon oogcontact.
en zing mee met liedjes meestal kijken ze dan en dan kan je met je ogen tegen elkaar praten.
even later komen ze vast op je af.

Ja oog contact.
Je moet gewoon jezelf zijn, ik ben met stappen zo iemand die op tafels gaat staan en mee gaat zingen ofzo, niet zoals een slet ofzo maar gewoon op een normale manier en dan heb je eigenlijk gelijk contact, zo heb ik mn crush ook ontmoet hihi

HAHAHHAHAHAHAHA ik ga he-le-maal stuk hier

ik ook, vooral dat; schatje doet het m