Sinds een paar weken heb ik een relatie, ik ben nog maagd (ik ben 17) en hij niet meer (hij is 19). We hebben het er al een aantal keer serieus over gehad hoe lang we er allebei mee willen wachten, en hij wil er ook sowieso mee wachten om het voor ons allebei fijn te laten zijn.
Het is ook niet dat we nog helemaal niets hebben gedaan op seksueel gebied, tijdens het zoenen ‘‘betast’’ hij mijn borsten (ook onder mijn truitje en bh) en hij is ook al ‘‘mijn broek in gegaan’’.
Gisteren hadden we het er weer over wanneer we denken dat het zo ver is, en toen zei hij dat hij sowieso wil wachten totdat we alles zo’n beetje gedaan hebben, maar wat bedoelt hij hiermee? Welke dingen vallen onder het voorspel?
Vingeren, aftrekken, pijpen en beffen lijkt me zo ?
Het lijkt mij logischer dat je pas oraal bevredigt als je al seks hebt gehad?
Voor de één is dat logisch, de ander vindt dat juist raar.
TS, waarom vraag je dat niet aan hem? Hoe kunnen wij nou weten wat hij bedoelt :’)
Gewoon vragen inderdaad. Ik denk dat ie igg vingeren en aftrekken bedoeld maar dat weet hijzelf het beste!
Haar vriend wil dat, ik zeg dat toch niet.
Plus dat is voor iedereen anders
Het klinkt mij een beetje raar in de oren dat jullie het hebben over “wanneer het gaat gebeuren”. Ik bedoel, seks plan je niet, dat gebeurt gewoon wanneer je er allebei klaar voor bent. En als hij het nu al wilt, maar jij nu nog niet, dan dient hij te wachten totdat jij er ook klaar voor bent.
Het is ook niet zo dat we het ‘‘afspreken’’ hoor. We vroegen ons allebei van elkaar af of we eraan toe waren, en toen volgde het gesprek.
Maakt niet uit.
Dat vond ik ook altijd. Maar ik scharrel al een tijdje met een jongen en we hebben álles al gedaan, behalve seks.
Ik ben welliswaar geen maagd meer, maar ik wil nog even geen seks met hem tot ik weet dat het een blijvertje is. En alleen vingeren en aftrekken is ook maar zo.
Ik dacht door de titel dat dit een verhaal zou zijn over stappen als in uitgaan
Er zijn in principe geen regels voor, doe gewoon wat voor jullie allebei goed voelt…
Ik dacht gewoon de vier honken afgaan.