Stappen zetten?

Hoii,
Mijn vriend en ik zijn al een tijdje samen.
Nu hebben we van de week ruzie gehad, hij vondt dat hij de enige was die ‘‘stappen zette’’.
Nu wil hij dus dat ik meer ‘‘stappen zet’’, maar wtf bedoeld ie daarmee!?
Ik wil hem echt niet kwijt en hij doet nu best droog tegen mij (heeft ook een thuissituatie).
Wat voor ‘‘stappen’’ moet k ‘‘zetten’’ en hoe los ik dit op?

-xx-

Vraag het hem wat hij precies bedoelt/wilt?

Dit heb ik geprobeerd, hij was nogal chagerijnig toen (nu bijna elke dag) en zei dat k het ‘‘zelf moest uitzoeken’’(dit is niet gemeen bedoeld). Dus ja i need help from my girls.

Wat bedoel je met thuissituatie? Als het goed is heeft iedereen toch een thuis(situatie)?
Maar met stappen ondernemen bedoelt hij denk ik initiatief nemen. (lol, zeg ik, doei, nvt). Maar praat erover met je vriend!!!

Ik denk initiatief nemen en dat kan op het gebied van seks of gewoon qua afspreken.

op het gebied van seks is dit. maar zodra ik nee zeg wordt hij boos! ik zit erover na te denken om het uit te maken. want steeds als hij boos wordt zegt hij dat hij klaar met mij is.

Gezellig type.
En niet over je eigen grenzen heen stappen of hem het tempo laten bepalen

Is het beter om het uit te maken? Door alle ruzies vind ik hem denk ik niet meer zo leuk.

^Als jij hem niet meer leuk vindt moet je het uitmaken ja. En sowieso als hij bepaalde keuzes van jou niet wil accepteren zou ik het uitmaken.

Vanochtend hebben we gepraat en aan onze relatie een einde gemaakt.