Stapelverliefd op ex van mijn vriendin!

Ik heb een probleem:

Ik ben heel erg verliefd op de ex van een vriendin! Hij is ook gek op mij,
en ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld.

Ik heb altijd gezegd dat je vriendschappen niet moet laten verpesten door een jongen, maar nu ik het zelf zo meemaak is het toch best lastig om niet aan mijn verliefdheid toe te geven!
Mijn vriendin weet niet dat ik gevoelens voor hem heb en ik heb geen idee hoe ze zou reageren als ik het haar vertel…

Als ik met mijn verstand zou handelen, zou ik natuurlijk voor mijn vriendin gaan, maar mijn hart zegt dat deze jongen echt heel speciaal is en dat ik dolgraag bij hem wil zijn…Maar het blijft natuurlijk fout omdat het de ex van mijn vriendin is…

HELP, what to do?

heeft hij je beste vriendin iets aangedaan waardoor het uitging of waren ze gewoon niet verliefd meer?

praat er eerst met je vriendin over, misschien vind zij het wel helemaal niet zo erg

Eerlijk zeggen tegen je vriendin. En als je dat niet durft moet je het vragen van ''Stel dat ik je ex leuk vindt, hoe zou je daarop reageren ‘’ . Sowieso moet je het haar gewoon vertellen, het is alleen maar erger als ze er later achter komt, of viavia. En als je dat niet durft, moet je ook niets beginnen met die jongen.

Gewoon vertellen.

Hij was niet meer verliefd op haar. Zij nu inmiddels ook niet meer op hem.

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik het er binnenkort met haar over ga hebben…als ik het durf;)