Stap maatje/vriendin gezocht

Hallo allemaal,

Sinds een paar weekjes is de relatie met mijn vriend over en heb ik er een punt achter gezet. maar door onze relatie en door hem ben ik al mijn vriendinnetjes kwijt. en om nou alleen thuis te zitten en op de bank te zitten huilen is natuurlijk ook niks.

Dus woon je in de omgeving van Maastricht/ Valkenburg/ Heerlen en heb je ook zin om leuke dingen te doen en vriendinnen te worden? stuur dan een berichtje of een note en wie weet drinken we snel een wijntje in de kroeg!!

Groetjes Shirley

Waarom vertrouw ik dit niet helemaal? (het kan ook gewoon aan mij liggen hoor :wink: )

Het is een beetje apart ja, maar Heerlen is wel super gezellig!

Kan onbetrouwbaar zijn maar ik vind haar berichtje niet heel raar ofzo, dit kan ook gewoon legit zijn?

Als je het niet vertrouwt en je wil wel met iemand afspreken, sowieso altijd vragen of ze achter de webcam willen komen om zich te laten zien, of als je afspreekt ff iemand meenemen (:

Ik weet niet hoe het verhaal precies is, maar het is natuurlijk super dom om je vriendje boven je vriendinnen te kiezen (als dit het geval is). Maargoed, succes.

Ze is niet nieuw, heeft wel aantal berichten, dus het zal wel goed zijn,

OT: Ik heb geen interesse, maar probeer ook op andere manieren nieuwe vriendinnen te maken. Ga op een sportclub, zoek een hobby waar mensen komen et cetera. Sterkte met het verdriet!

ik ben gewoon te vertrouwen hoor, haha maar logisch dat er zo gedacht word,
Ben 21 jaar en heb net een relatie van 2,2 jaar gehad maar hield het niet meer vol omdat hij te bezitterig was. zo moest ik bijvoorbeeld alles met hem samen doen en mocht niks zonder hem doen zodat ik natuurlijk mijn vriendinnen ook niet meer zag en iedereen door hem ben kwijt geraakt.

Misschien dat er hier iemand is die ook in zo een situatie zit, toch niks mis mee als je zo vrienden probeert te maken?

Ik keur het ook niet af hoor, vind het eigenlijk wel dapper van je! Maar woon zelf in Utrecht… En misschien is het een idee om met je ex-vriendinnen te praten? En idd op werk/school/sport of iets.

ik vind het niet raar hoor deze vraag. ER was ook een keer een meisje op girlscene die vroeg of mensen met haar op vakantie wilde, dat vind ik dan nog raarder . Maargoed, ik woon niet dichtbij. maar hoop dat je hier iemand vindt!

mijn ex vriendinnen wonen ook allemaal boven af :wink: de dichtsbijzijne woont in eindhoven dus dat heeft ook niet veel zin. dan kan je niet even binnenwippen bij elkaar

Ik heb je zojuist genote :slightly_smiling_face:

Je hebt een note terug! :slightly_smiling_face:
zijn toch nog leuke reacties :slightly_smiling_face:

Klinkt wel leuk, vind ik! Alleen woon ik iets te ver!

Jammer! Maar toch bedankt voor je leuke reactie :slightly_smiling_face:

Jaa klinkt inderdaad leuk^^ maar ik kom uit brabant, dus dat schiet niet zoveel op haha!

Maximutjuh je mag wel lekker met mij de steden in het brabantse land gaan onveilig maken ;’)

Nee dat is ook een beetje ver, haha

ongepastenaam, inplaats van vakantie kunnen wij samen toch wel een keertje gaan stappen? ^^

@ cupofrealitea, Jammer!