Stank.. :S

Heeii meiden,

ik heb een soort van probleempje, ik heb de laatste tijd last van veel en ook stinkende afscheiding. Ik dacht eerst dat het misschien een soa was maar dat kan niet want mijn vriend had een soatest gedaan en hij was clean en hij is mijn enige sekspartner tot nu toe… maar ik wil dus een afspraak maken bij de dokter maar dat laat ik altijd door mijn moeder doen maar kan je dat ook gewoon zelf doen en dat mijn moeder er niet eens achter komt dat ik die afspraak had? Zo niet, wat moet ik dan tegen mijn moeder zeggen want ik ben bang dat ze gaat vragen of ik al seks heb gehad en dat mag ze dus absoluut nog niet weten :$:$

Alvast bedankt ! (K)

p.s. geen domme reacties aub , hou die maar lekker voor jezelf :wink:

Schimmel infectie?

Huisarts heeft geheimhoudingsplicht/beroepsgeheim.
Dus als je het aan hem vraagt mag ie het niet doorvertellen.

So don’t worry en ga gewoon naar de huisarts.

jaa maar krijgt mn moeder dan geen dossier of een rekening ofzo van de afspraken?

dokter krijg je geen rekening van zit in je basisverzekering en ben onder de 18 neem ik aan?

Jaa ben 16 x

nou dan kan je gewoon de dokter bellen en afspraak maken en dan zeg je nog even voor de zekerheid bij de dokter dat je ouders dit niet hoeve te weten maar dat verteld hij niet hoor en je krijgt ook geen rekening dus dat is geen probleem:)

Okee dankjullie weell ! xx

succes:)

wassen met cola XD

klinkt plakkerig en dom ect. maar het verhelpt stank

Denk niet dat dat goed is voor je kut ^

Denk ook niet dat ze er nu nog last van heeft. Anders is er iets heel goed mis.

Gewoon naar de dokter: het klinkt als een vaginale infectie. Bijna iedere vrouw krijgt daar eens of vaker mee te maken. Je krijgt een receptje mee, haalt een middeltje bij de apotheek en het is zo weer weg. (:

Komt het niet op zo’n rekening te staan van je zorgverzekeraar? Want dan kan je moeder het alsnog zien.

Haha, zie nu pas dat dit uit 2010 komt. : p

Denk, dat als ze er nu nog last van heeft, dat dr niet veel meer van dr poes is overgebleven.

Het is vast een schimmelinfectie, iets wat 75% van de vrouwen in hun leven heeft en iets dat doodnormaal is. Dat weet jouw moeder ook wel.

en? nog lastxd?

hahahha lykt me niet echt best. als ze nu nog last heeft is haar pussy egt in staat van ontbinding XD

ik weet niet of die stank wel door sex komt hoor!!
drink je wel genoeg water??
het klinkt miss heel dom maar dat wil echt nog wel eens helpen XD

suc6 verderxx