Stank op stage!?

Hallo,

Ik heb vandaag een kennismakingsmiddag gehad op mijn nieuwe stage. Ik moet maandag bellen of ik de stage neem of niet, ik ben wel aangenomen. opzich prima stage, alleen 1 punt. het stinkt daar ver-schrik-ke-lijk. Ik werd er gewoon licht in mijn hoofd van. Gewoon door de hele school, niet 1 lokaal ofzo. Wat moet ik nu doen? Die stage laten schieten met de kans dat ik nu geen andere stage meer kan krijgen omdat waar ik wil al bijna overal heb geprobeerd&overal vol zit en en het jaar opnieuw moet doen? Of blijven? Maar die stank, oh my…

Ik zou mijn stage niet laten schieten voor stank. Zeker niet als de kans groot is dat je geen andere stage kan krijgen.
Dan maar een raam open of iets dergelijks, maar bij mij op school is het iig zo dat áls je een stage hebt, je onwijs veel geluk hebt en dat je niet moet zeuren, al ligt het 4 uur reizen bij je vandaan.
Je went er vast wel aan.

Lekkere parfum opspuiten? haha. Je zal er (helaas) wel aan wennen. Ik weet niet of je veel in 1 ruimte verblijft of dat je veel verplaatst maar er zal toch wel een raampje openkunnen?

Ik zou de stage gewoon nemen, beter in een stanklucht zitten dan het jaar opnieuw moeten doen, toch?
Stinkt het dan naar schoonmaakmiddelen of wat?

Gewoon nemen, aan de stank kun je wennen.

Je stage is belangrijker vind ik. En wat voor stank is het dan? Zijn ze niet gewoon in de buurt ergens aan bezig wat stankoverlast geeft of iets dergelijks.

Wat voor stank is het? Is het alleen meur of is het ook schadelijk voor je gezondheid?

-

Dit ja, iets in de trant van ‘wat is toch die lucht?’ en of er dan misschien iets aangedaan kan worden. En anders wen je er inderdaad wel aan, ook al is het vervelend. Maar lijkt me belangrijk op dit moment dat je een stageplek hebt!

Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe lang je die stage moet doen en voor hoeveel dagen in de week. Een korte periode is te overzien, maar een half jaar 5 dagen in de week…

Joh misschien was net die dag er een probleempje met het riool, weet jij veel. Misschien valt het uiteindelijk wel mee.

ik zat ook toen ik stage had elke dag in de stank, verpleegtehuis…

Was er niet toevallig alleen die dag iets? Zoals inderdaad bijv, het riool of een ander probleem.