standjes

Hi! ik heb sinds een tijdje een vriend en ik ben ook door hem ontmaagd (wat overigens nogal pijnlijk was) . nu doet het gelukkig geen pijn meer, maar wat voor standjes zijn handig in het begin? we doen nu alleen maar missionaris omdat dat gewoon het makkelijkst is en in het begin het minste pijn deed. ik vind het wel fijn maar ik denk denk dat er wel wat leukers is :wink: iemand ideeƫn? ook wat zegmaar niet teveel pijn KAN doen?

http://www.cosmopolitan.nl/Sex-en-Liefde/5-beste-sex-standjes-voor-vrouwen

Missionaris doet bij mij juist het meeste pijn haha. Maar je kan doggy, schildpadje (liggen op je buik, benen gesloten), op je zij liggen (lepeltje), jij bovenop. De mogelijkheden zijn eindeloos hoor haha.

dankjewel! ik moet zeggen vind het ook wel lastig om zo te bespreken ofzo. met hem bedoel ik. ik wil niet dat het een grote passieloze probeeravond wordt. :wink:

Is toch niet erg? Als je het eenmaal geprobeerd heb weet je hoe het is en kan je t daarna vaker gebruiken zonder dat het ā€œprobeerseksā€ wordt.
Overigens heb je heel veel apps met allemaal standjes :slightly_smiling_face: Download je die, laat je het zien aan je vriend en kan je samen een beetje doorkijken. Is niet zo lastig toch?

Het noorse kruis, de lotus, de pauze of de hete reĆ¹nie vind ik het fijnst.

pProbeer eens de weense oester, dat is de missionaris maar dan met je benen over zijn schouders, hierdoor voel je veel meer dan met normale missionaris. Je kunt ook bovenop gaan. Op de amerikaanse cosmopolitan sites staan ook een heleboel standjes.

er eij 100e standjes maar mijn voorkeur gaat nog steeds dat ik zelf op mijn rug lig en hij op mij en dat ik mijn benen om zijn middel draai en voelt goed je voelt zijn lichaam tegen dat van jou wat zoizo een romantisch gevoel geeft en je kan elkaar knuffelen kussen ā€¦ mijn #1 :flushed:

lotus doggystyle missionaris en lepeltje is fijn