Standaardjongen offff....?

Hee,

Ik heb sinds 9,5 week een leuke jongen ontmoet (mijn vriendins neef) via whatsapp zegmaar en facetimen. Ik heb hem 2x opgezocht op zijn stageplek en ik begon ook steeds meer voor hem te voelen. 2 weken geleden heb ik het mijn vriendin verteld en sindsdien helpt ze mij een soort van. Ook heb ik t hem vorige week verteld maar ik kreeg een heel raar antwoord: “hoellang”. Verder vond hij het wel knap van mij maar hij reageert sinds dat ik het hem heb verteld soms heel kortaf. Of hij reageert pas 3 a 4 uur later of pas als ik hem nog een berichtje er achteraan stuur. Gewoonlijk is het zo dan zitten we in een soort gesprek (veel tijd er tussen maar oke) en dan verstuur ik iets, komt hij wel online maar zegt niets terug. Dat kan zoals ik al zei wel 3 uur duren, maar in die tijd komt hij wel online etc.

Nu heb ik hem gisteren verteld dat als hij t irritant vind dat ik hem te veel whatsapp of als hij geen tijd/zin heeft of wat dan ook, hij het gewoon eerlijk moet vertellen en dat ik wel tegen de waarheid kan (hij heeft nog steeds niet verteld tegen mij wat hij van mij vind)(wel tegen mijn vriendin maar dat doet hem niet toe). Hij reageerde dat hij mij niet irritant vond en heel raar maar hij zei ook: “Je bent niet de enige met wie ik praat haha ik heb 7 groeps chats en 4 anderen die tgn me praten”. Maar dat snap ik niet want je ziet toch wanneer iemand een berichtje stuurt en je hebt heus wel ff tijd om iets terug te sturen.
Is de standaard jongen zo dat hij je gwn negeert en wel online komt etc.? of ligt t echt aan mij en aan hem.

dit is toch vaker een typish jongen ding, maar echt niet bij iedere. ik heb dit idd al vaker gezien, en dan lijkt het net of jongens echt niet snappen of vergeten hoe frustrerend het soms voor meisjes is.

ik zou het als ik jou was gewoon vragen, en dat je duidelijkheid wilt.
Want jij steekt er toch moeite in, en je wilt denk ik weten of je het zin heeft of niet.
gewoon vragen en als hij erom heen draait gewoon zeggen dat hij er gewoon duidelijk in moet zijn, zodat jij duidelijkheid wilt.

Succes.

Wat zou ik moeten vragen volgens jou dan?

Ik heb hem een x voordat ik hem heb verteld dat ik hem leuk vind gevraagd wat hij van mij vond. Maar daar draaide hij enorm om heen en als laatst zegt hij: wel aardig maar dat zei ik op t begin al (was niet zo maar dat zei hij dus) Maar het moeilijke is dat t 2 dingen kan betekenen: hij was nog steeds niet eerlijk en vond mij ook leuk of hij wou zo lang mogelijk wachten.

ik zou gewoon hem eerlijk dus gaan zeggen dat je hem echt leuk vind, en of het wederzijds is of dat het tijd kost, of juist dat hij je alleen maar als vrienden ziet.

dat je weet of het wat kan worden of niet.

Ja ik heb hem eerlijk verteld dat ik hem leuk vind, en mijn vriendin vroeg dus wat later wat hij van mij vond, hij stuurde: Ik ken haar alleen maar van whatsapp. Ik heb hem wel gesproken op facetimen en ben dus 2x bij zijn stage geweest. Maar ik ga nu dus niet meer vragen ja is het wederzijds of zie je me gwn als vriendin. Ik zou ook nietweten hoe ik dat dan zou moeten doen.

Ik heb ook pasgeleden te horen gekregen dat mijn nicht, die hem ook kent weer via mij, haar crush wou vergeten omdat ze toch geen kans maakte zei ze, maar daarna zei ze ook toen ik haar had verteld dat ik de neef van mijn vriendin leuk vind toen ging ze zeggen ja ik vind hem ook wel knap en schattig en op gegeven moment zeg ik zo ja dat duidt er dus op dat jij hem ook leuk vind? zegt ze ja dat weett ik niet en ik wil t eigenlijk ook niet maar als hij mij zou vragen zou ik ja zeggen.

Sindsdien hoor ik ook allemaal rare plannetjes van haar met mijn vriendin en die neef dus toen ging ik me kut voelen.

Waarom vraag je het gewoon niet via whatapp? gewoon zo van ik moet je iets vertellen en ben aub eerlijk want dat is het makkelijkste.
En dan gewoon zo Ik vind je heel leuk en ik zou graag willen weten of het wederzijds is? en ja dan heb je het antwoord en daar word je rustiger van. Dan kan je of heel blij zijn of hem vergeten. XXX

Lees eens terug, ik heb hem al verteld dat ik hem leuk vind, maar niet of het wederzijds is maar beetj onzin om 1 week later te vragen is t btw wederzijds :blush:

Dan vraag je of hij zin heeft om eens wat af te spreken om elkaar beter te leren kennen? Lijkt me niet dat hij via whatsapp kunt beoordelen of hij je leuk vind of niet.

Ja snap ik, ik denk dat ik maar eens met vriendin ga overleggen of we x met haar haar neef en miss iemand anders iets te gaan doen ja

Zou ik hem vragen: “btw vergeten te vragen maar zie je wat in mij of gwn als vriend?”

Ik zou het nog een keer vragen en als je geen fatsoenlijk antwoord krijgt stoppen met vragen. Ik zou er ook compleet gestoord van worden als iemand constant contact zoekt, terwijl je er helemaal niet op reageert. Als ik je verhaal zo leest wil hij gewoon nog niet meer en kent hij je niet genoeg. Dan is het ook een keer genoeg, vooral voor jongens…

Ik reageer precies het zelfde terug wanneer ik geen zin heb in iemand of diegene begint weer te praten. Ik vind het dan irritant worden en reageer dan niet of gewoon heel kortaf.
Volgens mij vindt hij je niet leuk, anders zou hij wel tijd voor je vrijmaken om terug te appen.