Standaard msn gesprekken moeten weg

Hee,

Ik wil een keer met een jongen praten, waar k een beetje iets voor voel
Nou durf ik wel hee enz te zegen maar dan eindigt het bij;
Nog wat gedaan?
Nee jij?
nee
& dan houdt het op!:open_mouth:
Weten jullie iets;
ik heb al op ondere topics gekeken alleen daar kennen ze elkaar allemaal vn school of van sport, maar k ken hem allen van carnaval en das de enigste keer dat ik hem heb gezien!:open_mouth:
weten jullie iets??:open_mouth:

Sorry als hier al een topic over is; verwijder hem dan maar als jullie er gek van worden!:open_mouth:

Carnaval was toen wel leuk hé? Wat is je nummer eigenlijk(A)? op welke school zit je? (als je dat nog niet weet)

Ik weet al op welke school hij zit!:open_mouth:
Maar volgensmij gaat hij met best veel meisjes om, dus ik weet niet ofdat hij met meer meisjes carnaval heeft gevierd:O

xx

Hmmm, als je nou gewoon steeds iets verder probeert te praten, beetje interresse tonen enzovoort.

gewoon van; luister je normaal ook naar carnavalsmuziek of luister je meer naar r&b?
ga je vaak uit of alleen met speciale feesten zoals carnaval?
en dan gewoon daar op door gaan… als hij bijvoorbeeld zegt nee ik zit liever thuis films te kijken, dan vraag je van wat voor soort films? en dan vertel je wat jij leuke films vind. enzovoort enzovoort… gebruik je fantasie! :wink:

xxx

ja, hij praat wel enz.
maar laatste tijd moet ik beginnen met praten; heeft hij dan nog wel intresse?

up!!
Iemand?

Ik weet het niet. Ik heb precies hetzelfde gehad/heb met een jongen die ik had ontmoet op het feest van me zus + vrienden, dus sorry ik kan je ook niet helpen!.

Maar die van mij was een player, dus ik ben ermee gestopt. Ik denk niet dat je hier heel veel aan hebt, maar als je meer wilt weten, note me dan maar :wink:
Succes ermee!

Hm, ja, hij is ook wel een playertje, maar op de een of andere manier val ik daar op!!:$:$
Maaruh, tipss?

xx

ps. Is het dom als je een (weer zo’n saai) gesprek hebt gehad. en dan 1 uurtje daarna weer begint te praten??

gewoon over hobby’s/muziek/leuke dingen

en het is niet raar als je na een uur weer begint te praten, mijn msn staat ook wel eens aan zonder dat ik er ben dus vaak begin ik ook pas weer na een uur ofzo x]

hahah, dit probleem heb ik ook.
Maar je kan ook zeggen: Wat heb je vandaag gedaan? Of; hoe was het op school? i.p.v nog iets leuks gedaan?
en dan gewoon daarop ingaan.
en gewoon er iets leuks op lullen.
ik denk dat iedereen dat probleem wel heeft, haha!
x

Nou, de volgende keer dat hij vraagt of je iets gedaan hebt wel iets vertellen?

MSNflirtt topic?

mwaoaah
gewoon vragen: “Vertel ns en leuk verhaaltje (:”

Ik denk dat ik al wat weet.
Volgensmij is hij heel vaak aan het voetballen enz.
op voetbalvelden bij voetbalclub hier vlakbij!:open_mouth:
&dan zeg ik gewoon, oh daar ben ik nog langs gekomen maar heb je niet gezien!:open_mouth:
of is dat te ??
hmm, iemaand?!

waarom zou dat te zijn?
gewoon doen!
je moet er iets voor over hebben he:P en wat heb je te verliezen? er zijn zat players overal. xd
anders valt het ook maar stil…

Inderdaad, gewoon zeggen :slightly_smiling_face:

Goodluck :relieved:

Uhm dat lijkt me wel, eigenlijk… maar heb je met hem gezoent ofzo?

je kent um dus alleen van carnaval?

nou dan kan je echt van alles vragen, welke sport hij doet enzo! gewoon zijn intresses!

en oja: hij mag ook wel dingen vertellen om het gesprek gaande te houden…!

Het ligt ook aan hem hoor. Ik heb bijvoorbeeld jongens in mijn msn lijst die niet verder gaan dan; nog wat gedaan? Nee? oke… Maar ik heb ook een jongen in mijn msn lijst die praat over vanaaaalles en nog wat. Dus het ligt ook vooral aan de jongen met wie je praat.