stalkstalk

Ik heb een beetje een dilemma/probleem.

Er is een jongen die ik leuk vind, en we praten ook wel veel en smsen wel enzo, maar ik soms dan kan ik me niet inhouden en dan stuur ik toch een sms… hij krijgt denk ik wel 5/6 dagen in de week 1 sms zeg maar, elke dag dan 1… straks vindt hij mij een stalker:o

Van het weekend stuurde hij trouwens wel voor het eerst ui zichzelf een sms, omdat ik 2 dagen niet had gesmst vermoed ik zo…

Maar dan sms ik, en dan heb ik vervolgens spijt, want hij antwoord altijd laat dus dan denk ik: shit, hij vind me een stalker…
wat moet ik doen?

Xx

Laat hem smsjes sturen ipv dat jij hem smsjes stuurt.

komt me heel bekend voor dit, ik betrap mezelf er ook vaak op.
jongens vinden het meestal opdringerig als ze niet zelf net zo vaak smsen.
dus ik zou het proberen minder te doen, tot hij smst. probeer ik zelf ook telkens (als het lukt haha)
succes!

Je kan hem ook gewoon een keer niet als eerste smsen en dan kijken of hij uit zichzelf nog naar jou sms’t, zie je ook gelijk of ie interesse in je heeft.

Hij wilt btw hard-to-get spelen met dat lange wachten om wat terug te sturen, doe ik soms ook :grinning_face_with_smiling_eyes:. Als het met jou wordt gedaan voelt het namelijk als een ware marteling, iedere minuut dat jij geen reactie terug ontvangt voelt als een uur <_<. Jongen die weten dat maar al te goed, sommige meisjes ook :sunglasses:, hoort bij t spel.

Laat hem gewoon lekker eerst naar jou smsen. Maak je er niet teveel zorgen om want als je te opdringerig word schrik je hem straks nog af.

Even afwachten als ik jou was.
Ik heb over het algemeen het idee dat jongens niet zo aan ‘hard-to-get’ doen, dus naar mijn mening is dat niet de juiste verklaring.

Het is moeilijk om niet zelf te smsen.
Kan zo zijn dat ie geen smser is en het daarom zo lang duurt.
Maar vraag het hem of hij het vervelend vindt dat jij veel smsjes stuurt.
Weet je gelijk waar je aan toe bent.

Probeer het toch te laten en laat hem smsen.
En ander vraag je of hij het irritant vind als je smst?

Ik denk niet dat een jongen hard to get wilt spelen, dat is meer meiden gedrag. Als ze dat zouden doen, doen ze dat vast niet met smsjes af laten wachten, vet veel kerels doen dit gewoon.

Je moet gewoon even niks meer sturen een tijdje, tot hij wat stuurd, en als je dan gaat reageren, doe dat dan na een paar uur of dag. En daarna stuur je gewoon weer tijdje niets tot hij wat stuurd, daaraan zie je dan vanzelf wel of hij interesse heeft, als hij bijvoorbeeld ineens vaker wat gaat sturen omdat jij niets meer stuurd, of wanneer hij dus niets stuurd.