Stalking?

Hi! Ik hoorde laatst wat over de jongen die ik leuk vind en hij mij volgensmij ook wel, dat hij al 2 keer raar had gedaan toen ie met meisjes had, heb ik van die meisjes gehoord bij wie ie 't deed, dat ie ze rare smsjes stuurde van; ‘wat heb je aan’ en dat ie ze midden in de nacht ging bellen op een hele rare manier als je snapt wat ik bedoel… Maar ik weet het niet zeker of het waar zijn, het kan ook gewoon zijn dat het verzonnen is of dat ze jaloers zijn! Het zijn ook best typetjes die populair zijn en veel verzinnen enz. Maar wat moet ik nu? Want ik wil het niet aan ze gaan vragen want ik ken ze helemaal niet goed!

help!

xx

bleeeu, haha dat zou ik maar niks vinden, !
ik weet niet wat ik zou doen, ik denk dat ik dan zoiets zou hebben van, ok nee laat maar, als ik die verhalen al hoor.
maargoed, hierhebjenietveelaan
ik zou het niet fijn vinden iig

Gewoon afwachten, en als hij dat ook bij jou doet meteen afkappen.

gewoon zelf uitzoeken. je krijgt daar heus geen dikke trauma’s van ofzo en je zegt zelf dat die meisjes nogal vaak dingen verzinnen, dus het zou nu ook makkelijk kunnen.

Inderdaad. Het kan geen kwaad om te kijken of ze gelijk hebben

Het is best normaal dat als je een jongen leuk vindt en hij jou ook dat hij zoiets doet hoor

nou het is wel een beetje raar dat in midden in de nacht gaat bellen met zo’n rare stem enzo en vragen wat je aan hebt, dan zou ik toch iets hebben van wtf ?! ;o ook al is ie je vriendje… maarja ik zou als ik jou was gewoon een beetje kijken of hij jou idd ook leuk vind, en dan een keertje met m afspreken ofzo?!