'stalkgevoel'

Heyyy

Ik kwam laatst met uitgaan een jongen tegen, we hadden beide teveel op, maar we wisten gelukkig nog wel wat we aan het doen waren… we hadden gezoend, hij vroeg mijn nummer naja spreekt voor zich allemaal,

Hij voelde zich alleen zo niet goed dat die even naar de wc moest, ik bleef wel op hem wachten even later kwam die weer terug en hadden we weer gezoend, hij had niet gekotst hoor haha :wink:

Ik merkte de dag erna pas dat ik erg lullig bezig was, ik las namelijk het gesprek terug:

Hij: ik blijf heel even op de wc zitten ik heb echt heel veel gedronken
Ik: Sukkellll haha, ik wacht wel hoor hih
hij: Hahahahaa jaa :stuck_out_tongue: ik kots niet hoor wees maar niet bang :stuck_out_tongue:
ik: hahaha mooizo
Ik: kom dan
hij: Alleen ik weet nu wel, water is de beste drank die er is :stuck_out_tongue:
Ik: hierheeeeen hahaha
hij: Wacht heel ff
Ik: okeoke ik wacht
hij: je mag ook wel hierheen komen :stuck_out_tongue:
ik: haha neeee
hij: :grinning:
ik: kom maar hierheeeen
hij: niemand die je eruit stuurt hoor :wink:
ik: hahaha kom hierheen dan :9
hij: ik kom zo wacht ff
ik: okeoke, kots niet he?
hij: hihi nee:0
Ik; hihi okeoke hoelang wacht ik al haha
hij: sorry 1 minuutje nog

naja ik was heel opdringerig zag ik later, even later moest hij weer naar de wc, ik vroeg aan hem of ik wachten moest, hij zei dat ik wel verder mocht partyen haha, maar ik voelde me wel een beetje schuldig over mijn opdringerige gedrag, ik zei dus dat het niet mijn bedoeling was blabla hij zei dat het hem niets uitmaaktte, naja beter om te horen, alleen ik vind hem wel een hele leuke jongen, alleen heb ik een beetje het gevoel dat ik het gesprek beginnen moet, soms als ik iets zeg reageert die niet zie ik dan op whatsapp, zeg ik weer wat reageert die wel weer maar zou het dan zijn dat die me leuk vond voor 1 avondje meer niet?

hij vroeg immers wel mijn nummer dus dat is een pluspunt, zou ik vragen aan hem of die volgendeweek weer naar dezelfde uitgaansgelegenheid gaat? of is dat te stalkerig… ik heb echt het gevoel dat die gek van me word, heb hem nu een paar dagen niet gesproken omdat ik hoopte dat hij zou beginnen maar dat is niet het geval… wat moet ik nu?

heeeii! het best lijkt mij om toch nog een x af te spreke om echt te zien hoe het nu tussen jullie is maar vooral dan zeggen wat je voor m voelt en hoe hij erin staat! wees open dit kan niet eeuwig doorgaan :wink: xx

Nee, ik denk dat je niet echt vervelend bent geweest hoor. Zo lichtgeraakt zal hij niet zijn. Geen zorgen maken en gewoon een leuk WA-gesprek beginnen!