Stalker

heb jij wel eens diegene die je toen leuk vond, gestalkt?
zo ja? wat deed je allemaal?

Nee.

:'D

Nee. Maar ik zou wel eens graag verhalen willen horen van iemand die zo gek is om dat wel te doen haha :stuck_out_tongue:

Nee

umh was heel lang geleden hoor

ik ging hem elke keer verkering vragen. ben zelfs 2 keer verliefd geweest opddie gast ne volgensd mij als ik hem weer zie kan ik weer verliefd worden op hem. echt erg

:no_good_woman:

nee

Telt elke dag zijn hyves checken ook? zo ja, dan deed ik dat toen ik 14 was bij hem. :'DD

http://media.tumblr.com/tumblr_lm0gmqRgOR1qdlkgg.gif

Do not approve the stalking. (Ik zit zelfs nooit op de fb van mijn vriend.)

mijn zus had wel een stalker haha, lang geleden… een jongen die haar maar bleef smsen, telkens onbekend bellen, heeft hem vaak genoeg via via en ook face to face gezegd hem niet te zien zitten, dat deed hem niks. ze werkte in een winkel en hij kwam altijd langs als ze moest werken, bij haar aan de kassa… op een gegeven moment was hij op een dag rondjes aan het fietsen om ons huizenblok heen xD creepy als ik er aan terugdenk haha

weet niet meer hoe het ophield,maar het was wel op een gegeven moment gewoon over (volgens mij toen ze een vriendje had, een ander dus)

Ik belde iemand de hele tijd onbekend en hing toen op. Ik was niet verliefd op diegene, ik had er een bloedhekel aan. Laf hè. Ik weet het.

http://media.tumblr.com/tumblr_lonfn6PLnw1qfkcdp.gif

Haha nee niet echt stalken, maar wel even op hyves checken of ie 'n vriendinnetje had of een flirt ofzo.

Ik was met een jongen bezig en mischien een beetje over enthousiast :blush:
Als hij online kwam meteen tege hem praten, 3/4 krabbels per dag sturen etc :stuck_out_tongue: Tis trouwes wel ondertusse me vriendje xd

En ik wordt gestalkt door een jongen die ontzettend graag een vriendinnetje wilt, maar iedereen wijst hem af. Op school elke x tege me praten, 9(!)x aangevraagd, als ik op straat met mijn vriendje stond te kussen ging hy erby staan en tege me vriendje zegge dat ik vreemd ben gegaan met hem etc. Als ik hem ontblok op msn, gaat hy meteen tege me lullen. Hij snapt gewoon niet dat het geen grapjes zijn als ik zeg dat hij moet kappen. Ook telkes als ik hij mij op straat/kermis/school ziet lopen, me naroepe dat ik een lekker kontje heb… Mijn vriend gaan pinge dat ik lekker ben. bahbah

^Je zei dat je geen vriendje meer had in je andere topic?

Whut? Dat friends with benefits-topic is toch van jou? Is het nu ineens wel je vriendje of loop de boel te bedriegen :face_with_raised_eyebrow:

Nee.

hu wat staat er dan fout in mijn reaktie?

edit; excuus er moet ex staan

^ Ik citeer: “Tis trouwes wel ondertusse me vriendje xd”

en je schrijft eronder in de tegenwoordige tijd, in o.a.: “Mijn vriend gaan pinge dat ik lekker ben”

Het kan heus wel zijn dat dit waar is, maar dan zou je eerder verwachten dat (als het je ex is) er zinnen zullen staan als: “Hij ging mijn vriend pingen”

Het is een beetje twijfelachtig of je daadwerkelijk (meerdere malen) ‘mijn vriend’ als ‘mijn ex’ bedoelde.

Nee.