'stalker'

uhm, hi.

er is dus een jongen, en hij is zeer irritant.
hij praat 24/7 op msn, en als ik binnen 2 seconden niks terug zeg, zegt hij allemaal, ??, of hallo, hallo?
en dan denk ik godverdomme bek houden., maar dat zeg ik niet.
hij smst me ook allemaal, met liefje en xxx, maar ik heb echt een stronthekel aan het woord liefje en aan hem.
ik heb hem dus gekroond tot stalker.
ik doe al zo droog en afstandelijk mogelijk, en best gemeen eigenlijk, MAAR HIJ SNAPT HET NIET.
ik heb hem ook wel eens geblokkeerd, maar dan gaat ie elke dag smsen, kom je op msn?
en misschien klinkt het lief, maar niet van een jongen die;
A - mijn type totaal niet is,
en B - het 365x per dag zegt.

wat moet ik doen om van hem af te komen?
help me, please.

zeggen dat je hem niet leuk vind en blokeren en niet meer op zn smsjes reageren.

gewoon zeggen: hou op met me te smsen en noem me geen liefje.

hard…maar dan snapt hij het vast wel.

Jongens begrijpen nu eenmaal geen stille hints. Dus zeg het gewoon rechtuit.

dus ik moet eigenlijk gewoon zeggen, ik moet je niet?

Ja.

Tja, gewoon eerlijk tegen hem zeggen?

jup. Of nouja, zeg dat je niet geinteresseerd bent, en dat je het irritant vind dat hij zich zo opdringt.

Je kan ook nummers blokkeren hoor, en je moet het gewoon tegen hem zeg, bespaart een hoop vervelende situaties.

oke even ons msn gesprek.

Ik; stop met vaag doen.
Hij; oke.
Hij;hoe moet ik dan doen?
Ik;niet.
Hij;wadan?
Ik;bek houden.
Hij; :astonished:
Ik; SHUT UP.
Hij; dan niet hé.

en GELIJK daarna ; smsje; dan niet hé.

EN NU PRAAT HIJ NIET MEER.
kijken hoelang die het vol houdt.

bij de meeste telefoons kan je een nummer blokkeren, dan krijg je z’n sms’jes dus ook niet te zien en bellen kan ook niet

en ik heb weer niet de telefoon waarbij dan niet kan :woman_facepalming: .

Dat was niet erg nais…

tja ze wilt het niet xD

weet ik, maar als ik zeg, wees stil, gaat het om de seconde, mag ik weer praten?

en mijn vriendinnen die hem kennen, kijken me allemaal raar aan als ik zeg dat ik hem niet mag.

hij is btw ook niet nais.

Nee dat begrijp ik, maar ik zou het anders gezegt hebben, maar goed. :cold_sweat:

ik zou zijn smsen blokkeren, zijn msn ook.
^ ik weet niet of dat bij elke gsm kan

is hij al begonnen met praten tegen jou?

Gewoon heel hard zijn. Serieus, DAT helpt pas. Ik was ook altijd heel gemeen en kortaf maar dat lukte niet. Nu begon hij laatst wel weer te praten en dan moet je weer gewoon zeggen: ik moet je niet.
best raar zulke mensen :’)