Stalker uit India.

Hoiii,
ik heb laatst zo’n kereltje uit India die me stalkte op wapp geblokt en toen ik dacht dat hij het wel had opgegeven, had ik hem weer ge-unblockt omdat ik dacht dat die toch niet meer zou praten. Toen ging hij me dus stalken in zijn eigen taal… Dus nu mijn vraag, is er iemand die Hindi of Marathi spreekt en een paar dingen voor me wil vertalen? $$ Hij begon namelijk ook over m’n vriendje enzo… Sorry, beetje dom dit allemaal, maar ben toch wel nieuwsgierig ;p
xox

Huh, hoe komt die kerel aan jouw nummer dan?

http://media.tumblr.com/tumblr_m7xxt6rkAb1r0eo2s.png

Ik ken zo’n twintig woorden Hindi

Hoe weet je dat die jongen het over jouw vriend heeft terwijl je niet weet waar hij het over heeft? Of spreekt ie ook Engels?

Blocken en verwijderen. Waarom ben je nu in hemelsnaam bezig met hem te vertalen?

Sorry… ik snap echt niet waarom je zo iemand gaat unblocken als je weet dat hij je stalkt.

huh? waarom unblock je hem als ie je stalkte? sorry, maar dat doe je toch niet? als je wil dat ie je niet weer gaat stalken moet je dat vooral doen

Dit. En als je dan toch wilt vertalen, heb je google translate al geprobeerd?

wtf wrm unblock je je stalker?!

block de boel hyves,myspace msn facebook enzovoort

Waarom zet je je nummer op internet?

Waarom wil je dat weten?..
Zo erg is het dus ook niet! Je moet hem gewoon blokkeren en verder geen aandacht aan besteden.

Jeetje derde stalk topic op gs vandaag

Aan je hele manier van doen is te merken dat je het toch wel leuk/interessant vindt, anders zou je geen aandacht aan hem besteden. Maargoed ik ga je niet helpen, vind het onverstandig. Als je er echt last van hebt moet je hem gewoon blokkeren en er totaal niet meer op ingaan.

Inderdaad… het is net alsof je het leuk vindt dat hij je stalkt…

Ik ben Hindoestaans. Ik kan het wel voor je vertalen.