stalken/irriteren op hyves

hai, ik heb de laatste tijd op hyves steeds van die jongens die ik niet ken en me dan gaan toevoegen en me gelijk verkering vragen enzo.
en nu had ik perongeluk een jongen toegevoegd die ik niet ken en die heeft me ook gelijk verkering gevraagd en nu zit hij mij telkens te irriteren van wanneer ik ergens na toe ga, want dan gaat hij ook. of wanneer we afspreken
ik word er dus helemaal gek van! maar ik vind het ook wel weer zielig om gemeen te doen. zou ik gewoon een nieuwe hyves aanmaken of hem verwijderen(wat ik zielig vind xD)

verwijder hem gewoon.

Euh, ik zou hem verwijderen!
Je kent hem toch niet dus meent ie het sowieso toch niet van dat ‘verkering.’
dus ik zou hem verwijderen haha.

jaa, dat wil ik ook doen.
maar hij weet opeens hoe ik van me achternaam heet en waar ik woon(welke straat) en wat me rooster is.
terwijl ik niks heb gezegd, ik ben bang dat hij me dan gaat stalken ofzo :S

Heb ik ook gehad, maar mijn foto’s van mijn vriend & mij werden op een haat-hyves gezet. En die jongen stalkte mij elke keer ook enzo blabla. Dus toen heb ik mn hyves maar verwijderd. Als het zo moet gaan hoeft het van mij niet meer. Dan bellen of smsen mijn vriendinnen me maar in plaats van te krabbelen:)

Ah hyves word steeds leuker *kuch*

Ik zou hem verwijderen. Wat een griezel :s

verwijderen. gewoon doen, niks zieligs aan bij zulke mensen.

verwijderen dus. dit is gewoonweg zielig

daarvoor heb je toch die blokkeer knop??

Wat een probleem :S Waarom zou je medelijden hebben met iemand die dat doet?
Gewoon blokkeren en verwijderen.

Sorry. Dubbel!

wat is er zielig aan. op hyves heb je mensen die je KENT. Hem ken je nieteens, dus weg ermee.

verwijderen en blokkeren,
wat een engerd.

jahoor, ik had hem verwijderd & geblokkeerd
gaan z’n vrienden mij lastig vallen!
ik maak toch maar een nieuwe hyves aan

blokeren en verwijderen je vrienden hem ook.

Verwijderen.