Stalk ik hem?

Nou; ik vind een jongen leuk die ik niet goed ken. We hebben al best vaak gewhatsappt. Alleen nu denk ik weleens als ik aan m denk of het niet stalkerig is? Ik bedoel, ofbik m wel of niet moet aanspreken? Wanneer? Doe ik t niet te vaak? En wanneer moet je afspreken enzo? :0 help. D’:

Je vind hem gewoon leuk! Dat is echt geen stalken. ;p

Spreekt hij jou ooit uit zichzelf aan?

Gewoon doen!

Nou… Dat weet k nog nie. Ik ken m nog niet zo lang en school is net weer begonnen na een week herfstvakantie en in de herfstvakantie hebben we best wel vaak gewhatsappt. Maar ik zit niet bij m in de klas; dus zie ik m als ik geluk heb alleen in de pauze. :c

Ik heb net hee gezegd en gevraagd of hij wel wou kletsen; hij zei ja hoor en hij vroeg hzo en ik zei omdat ik dacht dat je het miss irri vond en hij zei neuh, lol xD Goed teken of niet?

meid, als je wilt dat hij begint te happen (zijn best voor je gaat doen) moet je juist hard to get gaan spelen. dat betekend dat je even wacht met het beantwoorden van zijn berichten, hem eens als eerst contact met jou laat zoeken. hem gewoon eens laten zwoegen voor je, maar wel zo dat hij niks door heeft :sunglasses: daar mee zou je hem helemaal mee kunnen krijgen. en als je idd echt veel met hem praat over watss app, spreek in RL dan eens met hem af, dan staat het minder stom als je zo veel praat. en praat anders eens wat minder. kan nooit geen kwaad isnie? :stuck_out_tongue:

waarom niet? ik zie geen reden dat hij tegen jou zou moeten liegen…

Okee. En nee; dat kan natuurlijk geen kwaad haha ;p en als ik hoi tegen m zeg reageert die ook meteen. :3

Vandaag op school heb ik m een paar x gezien. Hij was bij zn vrienden en hij wees ook naar me! :open_mouth: Goed of niet?? ;3 Aaah, i’m in love :hugs:

lol. hier moest ik stiekem een beetje om lachen. :flushed:
maar leuk voor je hoor! :slightly_smiling_face:
ik wou dat dat bij mij zo was , haha.

Hahaha ik moest heel hard lachen om de titel

doe het rustig aan, praat gewoon wat met hem en kijk waar jullie op uit komen. no stress, if it’s meant to be, it will be!

Hehe :3

Vraag hem uit voor een date! Go TS

Lief dit. Ik herken het “ben ik hem nu aan het stalken?”-gevoel wel een beetje.
Ik hoop voor je dat je een date met hem kunt krijgen!

Nu al een date? :0 hmm. Trouwens; vandaag zag ik m al een paar keer. Maar… Moet ik dan naar m toegaan? Gewoon hoi zeggen? Ik ben bang dat t dan stilvalt. Help. Cx

Gewoon doen. Als het stilvalt kun je toch weer zeggen dat je ergens heen moet? Les of vriendinnen ofzo… :slightly_smiling_face:

Ik heb met hem afgesproken! Morgen in de pauze ga ik naar m toe. :3 I cant wait! :open_mouth: Alleen heb ik wel een pukkel die bloedt op mn voorhoofd. :cold_sweat: