Staking OV bedrijven

Hoi meiden, ik weet niet of ik hier goed zit en of er al een topic over geopend is. Sorry als ik hier verkeerd sta.

Ik moet aanstaande maandag voor een belangrijke afspraak om half negen ergens zijn. Ik ben aangewezen op het openbaar vervoer. De twee bussen die ik normaal neem rijden voor zover ik kan zien niet. De eerste bus ik vanaf mijn huis tot het eerste trein/bus station, en de tweede bus is een snelbus naar school. (optie 1)

Nu is het zo dat het ongeveer 20 kilometer is naar het dichtstbijzijnde treinstation, van daaruit kan ik met de trein naar de stad, maar vanaf de stad moet ik ook nog ruim 10 kilometer met de bus om op de juiste locatie aan te komen. (optie 2)

Normaal gesproken neem ik altijd de bus naar het trein/bus station en dan de snelbus, als ik die route neem ben ik alles bij elkaar ruim 1,5 uur kwijt om op plaats van bestemming te komen. Mocht ik geen aansluiting hebben op de snelbus en of deze valt uit neem ik optie 2, met deze optie ben ik normaal gesproken bijna 2 uur onderweg.

Nu heb ik maandag dus een erg belangrijke afspraak staan op school die al verschoven is van afgelopen donderdag naar maandag. Het is niet mogelijk om deze nog eens te verplaatsen, we worden met een groepje verwacht. De afspraak zelf duurt ongeveer een uur en daarna zijn we al weer vrij.

Ik moet nu dus om kwart voor vijf weg op de fiets om de trein van half zeven te nemen. In de stad moet ik dan waarschijnlijk een OV fiets huren om nog eens ruim 10 kilometer te fietsen. Vervolgens ben ik op tijd bij de afspraak en daarna kan ik die ellende weer terug fietsen.

Wat ik wil bereiken, gewoon even mijn beklag kwijt!!!

Kan je niet door iemand gebracht worden?

Kun je dit met die groep bespreken? Via Skype dit bespreken, die afspraak? Want ik vind het een beetje onzin om al om 5 uur op de fiets te zitten en daarna ook nog eens een ov-fiets te huren.

Is er ook niemand die je kan weg brengen/op kan halen?

Super kut, mega hard duimen dat alles maandag wel weer rijdt

En ik zou inderdaad eerst proberen of je gebracht kan worden. Ouders, broers/zussen, andere familie, buren???

En, hoe heb je het opgelost? :stuck_out_tongue:

^^Ben ik ook wel benieuwd naar!

Ik kon de scooter van mijn buurmeisje lenen. Gelukkig bleek het achteraf niet meer nodig omdat ze een akkoord hebben gevonden.

Hahahah, oh wauw. Gelukkig maar!

+ Goed opgelost!