Hallo meiden!
Het is wel netjes om mij eerst voor te stellen. Mijn naam is Sylvia Tran, ik ben 17 jaar en ik zit in mijn propedeuse jaar van de opleiding MIC op de Hogeschool van Amsterdam. Mijn eerste jaar als studente verliep heel soepel en ik hoop natuurlijk (zoals velen) door te stromen naar mijn tweede jaar op deze opleiding.
Nu loop ik al een tijdje ergens tegen aan. Tweedejaars studenten van MIC moeten een stageplek vinden voor een periode van 10 weken. Ik weet dat het vroeg is met zoeken, maar ik heb een lange vakantie geboekt! Je raad het al, het laatste waar ik dan aan denk is school! Maar dat even terzijde…
Ik heb nu al bij tien verschillende bedrijven gesolliciteerd (o.a. Bijenkorf, Sanoma), maar geen enkel bedrijf neemt mij aan. Het ligt niet aan mijn ambities, maar aan mijn profiel. Ik ben té jong en té onervaren (ook de reden waarom ik niet werd toegelaten aan de AMFI). Een ander probleem is dat ze een periode van 10 weken te kort vinden.
Eigenlijk doe ik nu uit wanhoop een oproep hier. Dus, lieve meiden, weet één (of meerderen) van jullie een leuke stageplek op het gebied van fashion/marketing/graphic design? Het liefst in Amsterdam en uiteraard voor een periode van 10 weken. Ik hoor het heel graag!