Stageplek in Turkije

Hallo dames,
Ik studeer toerisme en ik moet na april 2x 5 maanden stage gaan lopen en ik wil in de tweede 5 maanden in Turkije stage gaan lopen. Het liefst in Kusadasi, maar ik moet zelf een plek gaan regelen. Ik ken helemaal niemand in Turkije en weet ook daardoor geen stageplek!

Heeft iemand misschien al eens in Turkije stage gelopen en wat moest je toen doen en wat verdiende je en waar in Turkije? Alvast bedankt!

Sorry ik kan je niet helpen zie dit maar als een upje.
Succes met zoeken en alles regelen en ik hoop voor je dat het lukt.

Dankje!

hmm ik zou het ook niet weten duss UP!

hoeso helemaal in turkije?
waarom niet in de buurt ?
maja wel succes!

dankje voor jullie upjes, maar ik wil heel graag in turkije, omdat ik er van de zomer ben geweest en ik vond het daar zo geweldig en wil echt terug! :grinning:

Kan ik begrijpen, Turkije is een prachtig land :slightly_smiling_face:. Je hebt ook geen mensen van je opleiding die je kunnen helpen met het regelen van een stageplek? En waar wil je stage lopen, in een hotel ofzo? Kan je dan geen contact opnemen met een hotel dat daar gevestigd is? Of gaat dat allemaal niet zo makkelijk?
Haha sorry, ik heb hier dus geen verstand van, ik wens je in ieder geval heel veel succes!

oeeeh leuk! zeker kusadasi (:
wil volgend jaar daar in de buurt (gümüldür) in een animatieteam gaan werken.
heb het al beetje geregeld .
mjaa voor kusadasi weet ik niks!
succes

Geen idee …
Ik zou het in elk geval niet zo fijn vinden om daar zo lang te zitten,
ben er deze zomer op vakantie geweest en werd helemaal gek van die Turken … :’)

Hm, nou ik mag eigenlijk nu nog niks regelen, maar wil toch wel al wat in gedachten hebben, zodat het straks wat makkelijker gaat, als ik wat moet gaan regelen! Ik zit te denken aan óf reisleidster óf achter de receptie bij een hotel. Hopelijk is dat ook mogelijk!

Haha ik vond de Turken echt vet aardig, grappig en gezellig! ^

Lol :’)
Ik vond ze ontzettend opdringerig en seksistisch
Maar ik zat dan ook in Alanya

^ze zijn volgens gek op blond haar toch hoor ik altijd

haha jaa daar zullen ze wel weer anders zijn denk ik. ^
maar ze zijn soms wel beetje opdringerig haha, maar dat vind ik echt grappig.

Ik ben twee keer in Kusadasi geweest, het is daar echt geweldig. Lijkt me een leuke plek om stage te lopen. (: Ik weet toevallig wel dat in het hotel waar ik zat veel buitenlandse werknemers zaten, dus zo moeilijk zal het niet zijn om een plekje te vinden denk ik. Maar ik kan je verder niet helpen, sorry. Succes iig!

^ Dankje! Ik wil sowieso wel met mensen van mijn leeftijd zitten daar haha, anders wordt het niet zo leuk in die 5 maanden. Ik wil natuurlijk ook wel uit kunnen gaan!

njaa er zitten altijd wel mensen van jouw leeftijd. zowiezo in het animatieteam (; trek je daar gewoon een beetje naartoe. en verder werken er altijd wel veel jonge mensen natuurlijk.
Ik zou gewoon contact opnemen met hotels daar

Ik zou niet in een animatieteam willen… Ik heb al eens in nederland daar stage bij gelopen en dat wil ik nooit meer van mijn leven haha! Ben erachter gekomen dat het niets voor mij is (: