Stageplek in Turkije

Hallo dames,
Ik studeer toerisme en ik moet na april 2x 5 maanden stage gaan lopen en ik wil in de tweede 5 maanden in Turkije stage gaan lopen. Het liefst in Kusadasi, maar ik moet zelf een plek gaan regelen. Ik ken helemaal niemand in Turkije en weet ook daardoor geen stageplek!

Heeft iemand misschien al eens in Turkije stage gelopen en wat moest je toen doen en wat verdiende je en waar in Turkije? Alvast bedankt!

Sorry ik kan je niet helpen zie dit maar als een upje.
Succes met zoeken en alles regelen en ik hoop voor je dat het lukt.

Dankje!

hmm ik zou het ook niet weten duss UP!

hoeso helemaal in turkije?
waarom niet in de buurt ?
maja wel succes!

dankje voor jullie upjes, maar ik wil heel graag in turkije, omdat ik er van de zomer ben geweest en ik vond het daar zo geweldig en wil echt terug! :grinning:

Kan ik begrijpen, Turkije is een prachtig land :slightly_smiling_face:. Je hebt ook geen mensen van je opleiding die je kunnen helpen met het regelen van een stageplek? En waar wil je stage lopen, in een hotel ofzo? Kan je dan geen contact opnemen met een hotel dat daar gevestigd is? Of gaat dat allemaal niet zo makkelijk?
Haha sorry, ik heb hier dus geen verstand van, ik wens je in ieder geval heel veel succes!

oeeeh leuk! zeker kusadasi (:
wil volgend jaar daar in de buurt (gümüldür) in een animatieteam gaan werken.
heb het al beetje geregeld .
mjaa voor kusadasi weet ik niks!
succes

Geen idee …
Ik zou het in elk geval niet zo fijn vinden om daar zo lang te zitten,
ben er deze zomer op vakantie geweest en werd helemaal gek van die Turken … :’)

Hm, nou ik mag eigenlijk nu nog niks regelen, maar wil toch wel al wat in gedachten hebben, zodat het straks wat makkelijker gaat, als ik wat moet gaan regelen! Ik zit te denken aan óf reisleidster óf achter de receptie bij een hotel. Hopelijk is dat ook mogelijk!

Haha ik vond de Turken echt vet aardig, grappig en gezellig! ^

Lol :’)
Ik vond ze ontzettend opdringerig en seksistisch