Stagebegeleider weg bij oude stageplek. Wat nu?

Kort samengevat:
Liep vorig jaar stage in het buitenland. Vanuit school kreeg ik weinig steun en was ook ziek waardoor ik mijn derde jaar niet heb afgerond. Ik heb geen afrondingsgesprek en verslag kunnen maken. Probeer alles nu te herkansen, maar kom vandaag via Facebook erachter dat mijn stagebegeleider van mijn stageplek gestopt is en ergens anders werkt.
Hij is een aardige en geweldige gozer maar sinds hij nieuw daar is, denk ik dat hij te druk heeft om gesprek te doen. Maar misschien kan hij wel een A4 schrijven over mijn tijd daar. Nu ben ik bang dat mijn school zegt dat dit niet genoeg is en dat ik opnieuw stage moet lopen. Ik begin een beetje in paniek te raken en vroeg me af of dit bij iemand eerder is gebeurd(of bij iemand anders die zij kennen) en wat ze daarna hebben gedaan.
Ik wil ook weten of een school zoiets kan doen. Mijn hogeschool heeft heel veel dingen in het verleden gedaan waardoor ik tot de dag van vandaag verbaasd ben dat ze ermee weg zijn gekomen ook.

Ik zou gewoon contact opnemen met je oude stagebegeleider. Dat hij geen tijd voor jou heeft is een invulling vanuit jouw kant. Ik zou het eerst überhaupt vragen voordat je deze conclusie trekt. Daarnaast is jouw stagebegeleider denk ik evenveel tijd kwijt aan dat verslagje, dan dat jij even langs zijn nieuwe werk gaat.

Ik zou ook gewoon hem benaderen en het vragen. Als jij naar tevredenheid hebt gewerkt en je het met hem kon vinden wil hij echt wel even tijd voor je vrij maken.

Ik kan niet langs zijn werk gaan, omdat ik in Zweden stage heb gelopen. Ik moet het natuurlijk wel vragen en heb hem ook een email gestuurd. Het is dat ik bij mijn stageplek heb gezien hoe druk hij het had, vanwege tekort aan mensen. Maar aangezien hij ergens anders nu werkt hoop ik dat het nu een ander verhaal is.

Ik hoop het echt. Maar ik hoop ook dat als hij toch uiteindelijk alleen maar een verslag kan maken dat mijn school daar niet moeilijk over doet.

Je moet je situatie ook gewoon aan iemand op school voorleggen. Zij hebben echt wel een oplossing. Het is toch niet jouw schuld dat hij daar niet meer werkt?