Ik loop nu zo’n 3 weken stage en vandaag heb ik mijn éérste stageverloopgesprek gehad met mijn stagebegleider en mijn stagebegleider van school.
Mijn stagebegleider en ik maken vaker grapjes met elkaar. ik heb dus ook geen enkel benul als hij iets serieus bedoeld want daar ken ik hem te kort voor.
Wel heb ik hem in de tussentijd weleens gevraagd wat hij nou van mij vaardigheden vond en toen heeft hij wel aangegeven dat hij sommige dingen niet begreep van mij. Ook had ik het idee dat de school zelf ‘‘vrij’’ was ik ben dus inderdaad 2/3 te laat gekomen. Maar hier kreeg ik ze dus niet echt van over de donder terwijl ik dat wel nodig heb want zo zie ik het als een ‘‘waarschuwing’’ /verbeterpunt en geven hun grenzen aan. Zodat ik weet dat ik het niet meer mag doen. Maar nee meneer in kwestie maakt het zelfde moment nog grapjes met mij.
Tot het beruchte stageverloopgesprek vandaag… krijg ik godverdomme te horen dat hij het niet meer ziet zitten en dat de stage dus verbroken wordt.(ik begon natuurlijk te huilen) en zei dat ik me wel te kort voelde gedaan. Maar hij heeft het idee dat er iets meer met mij aan de hand is en vond mij te snel afgeleid. Ook teveel met andere dingen bezig en dat mijn vaardigheden matig waren.
Dit was het dan kon ik met mij behuilde kop sleutels inleveren en alles. (zag het echt niet aankomen enorme klap)
klacht : Mensen die grapjes met je maken waardoor je geen hoogte krijgt wanneer dat ze nu serieus zijn máár als het op beoordelen afkomt ze ineens wel hun ware ik ‘‘aard’’ laten zien en ‘‘streng’’ worden. WTF? + geen eens een kans meer krijgen en gelijk het eerste gesprek ‘‘ontslagen’’ worden
DubbeleKlacht: Stageovereenkomst verbroken=vakantie/school verpest :N