Stage

Ik zit in 3 havo en moet voor school een stage lopen voor één week.
Ik moet een stage uitkiezen in de richting wat ik later misschien ook wel zou willen doen.
De stages waar ik stage wilde gaan lopen konden niet doorgaan.
Ik mag niet bij winkels stage lopen.
Ik kan ook niet bij de basisschool stage lopen omdat daar al meerdere mensen van mijn school daar stage gaan lopen (ik wil daar ook later niks meedoen.).

Weet misschien iemand ook iets waar ik stage kan lopen?

Welke richting wil je later op dan?

kinderdagverblijf/peuterspeelzaal?

da’s altijd wel leuk (:

1. welke richting wil je op?
  2. zodra je je richting weet, ga dan langs bij bedrijven etc die in die richting zijn en leg uit dat je stage voor 1 week moet lopen etc.

Ik zou graag richting techniek, personeel of iets met wiskunde …

Dit zijn de stages waar ik het al heb gevraagd
-Reclassering
-Bedrijf dat zich bezit houd met app’s
-Bij leraar wiskunde(dat mocht niet van mijn school).

Misschien bij een of ander ontwerp bedrijf?

Aan zoiets zat ik ook al te denken maar ik weet niet echt bij wat voor bedrijf ongeveer.

Sla de gouden gids open!

hmm ik zit in 3vwo en heb ook stage, maar dat is gewoon maatschappelijke stage hoor, hoeft niks te maken te hebben met wat je later wilt gaan doen & ik doe het gewoon op een basisschool (: sorry als ik het mis heb haha

Ik zit ook in 3vwo en wij moeten ook maatschappelijke stage doen, ik ga bij het bejaardentehuis.
Als ik jou was zou ik bij kinderdagverblijf/bejaardentehuis/creche gaan?

Ik zit ook in 3vwo en ik ga een aantal dagen stage doen bij de dierenambulance! :slightly_smiling_face:

ik zit in 3gt en moet oo maatschapelijke stage doen, ik doe ook bij een bejaardentehuis, ik wil er verder later niets mee doen maar het is echt hartstikke gezellig !

het is wel het handigste om te doen waar je later wat mee wil dan zie je of het leuk is. Maar anders zou ik gewoon voor iets anders gaan zoals bejaardenhuis, asiel, kinderdagverblijf, iets in een ziekenhuis, bij de politie?