Stage

Ik ga morgen stage lopen op een basisschool. Het is voor het vak maatschappijleer en ben hardstikke zenuwachtig. Hebben jullie al stage gelopen? Waar? En hoe vonden jullie het :relieved: ?
Oh sorry! ik zie net dat ik het bij het verkeerde onderwerp heb neergezet, ik ben nieuw:$

oeh spannend, succes.
Ik heb nog geen stage gelopen maar ik heb in april mijn eerste stage bij meervoudig complex gehandicapten. (ik doe hbo-verpleegkunde). Dus ik mag ook bijnaa haha.

Ja, wij moeten het niet voor een bepaald vak doen, maar gewoon voor ‘algemene vorming’ zeg maar. Ik had iets makkelijks gekozen, ik heb geholpen met training geven waar ik dans :stuck_out_tongue: hihi

Ik heb ook een keer op een basisschool stage gelopen.
Was erg zenuwachtig, maar het viel ook mee want het was mijn oude basisschool XD
Vorig jaar liep ik stage @ een webshop/navigatie systemen bedrijf. Ik praatte niet veel want ik was verlegen. Maar mijn vriend was er ook dus als ik fouten maakte, was hij er om mij te helpen :3
@ Stage waar ik nu loop is het al veel beter =] ik praat meer en heb dus ook lol ^^

Probeer veel te praten, dan komt het wel goed. Stage is best wel eng, maar het gaat zo snel voorbij. Je merkt het niet eens!

Hoe lang moet je stage lopen?

@ pinaygwaps:
Het is ook (gelukkig) mijn oude basisschool, maar ik ben er al heel lang niet geweest enzo. Het is een snuffelstage, zit in de 4e, dus 5 dagen. Maar ik zal er aan moeten wennen, want ik wil de PABO gaan doen (A) haha, maar erg bedankt voor je tip:)!

het viel trouwens reuze mee, het was zelfs leuk =D!

haha mooi zo!!
ik heb zelf geen stage gekozen want dat hoefde niet ^^