Stage.

[b]ikzelfhoefnogmaar 3 weekjes naar school en dan nog 2 weekjes stageBOEM

hebben jullie dit jaar ook stage moeten lopen of moeten jullie die nog lopen en zo ja waar ??
ik loop 2 weken bij de etos
xxx.[/b]

Heb dit jaar stage gelopen bij de wielervereniging :slightly_smiling_face:

Ik loop stage bij een buitenschoolse opvang. Volgende week laatste keer :slightly_smiling_face:

nicee!
ik moet zo een gek bloesje aandaar ;$

Nee, vorig jaar gelopen een jaar lang bij Attitude Holland

Ik had 2 jaar geleden maatschappelijke stage op een basisschool gelopen in groep 1 :3

Ik loop 2,5 dag per jaar stage in het basisonderwijs :grinning:

ik moest voor school ook maatschappelijke stage doen. ik heb de kleintjes lesgegeven bij vollebal

Ik loop 3 dagen in de week stage bij een advocatenkantoor.

Ik loop 3 dagen per week stage op een basisschool. En dat doe ik al vanaf oktober (toen begon de stage, daarvoor had ik al wel school).

heb eerst 9 weken bij een mode ontwerpster gelopen en daarna bij een nieuws fotograaf

Ik loop 2 dagen in de week stage op een basisschool. Volgend jaar 3 dagen in de week op een basisschool, eerst op gewoon onderwijs, daarna speciaal. :slightly_smiling_face:

Ik liep vorig jaar een dagje ‘stage’ (al zou je het beter een kijkje in een bedrijf kunnen noemen) @ een advocatenkantoor :slightly_smiling_face:

ik heb vorig jaar een ‘snuffelstage’ gedaan. Dat was 2 dagen, die stage heb ik gedaan op een basisschool.

dit jaar 1 dag in de week bij gastouderopvang
en volgend jaar 3 dagen bij kinderdagverblijf :grinning: :grinning: !

nice!

Vorig schooljaar heb ik stage gelopen bij dementerenden, kleinschalig. Ik vond dat echt een hartstikke leuke werk.
Nu loop ik stage in de thuiszorg, vanaf september 2010 tot 17 juni. Dus nog 3 weekjes :slightly_smiling_face:

Ik heb dit jaar een week stage gelopen bij OikosXplore.