Stage

Hoi iedereen,

Laatst liep ik stage in een restaurant, er werken daar allemaal van die jongens in de keuken. In de keuken werkten er zo’n 4 koks en later kwam er nog 1 jongen hij was 17. En die koks zijn allemaal best wel melig enzo van ja hij is 17 en nog vrijgezel… en kwam ik iets ophalen uit de keuken ja ben je nog vrijgezel? ik zo ja ja hij ook. Dit was op dinsdag

Woesndag moest ik in de keuken de hele dag, en toen begeleide die jongen van 17 mij en verder stond en nog een 2 oudere ( die niet zoo melig zijn als die andere) het was heel leuk enzo… en donderdag moest mijn vriendin in de keuken en ik begon die jongen van 17 leuk te vinden kwam ik s’avond achter…

Vrijdag, was hij de hele dag er dus niet nouja heel even. En toen was de stage al weer afgelopen…

Ik heb hem toegevoegd op hyves, en hij komt na de vakantie bij mij werken in ander restaurant… en hij is neef van iemand die ik ken

ik vind hem zo leuk… wat moet ik nu doen? om met hem in contact enz te komen?

sorry voor het lange verhaal.

kan niemand me helpen? ik voelde echt een verbintenis ofzo:P

Staat zijn mobiele nummer niet op hyves? (ja sorry ik heb geen hyves)
Dan kan je hem een smsje sturen?
Go for it, niet geschoten is altijd mis!! GOODLUCK!!

Dankje, wie nog meer ideeen?

kan je daar geen vakantiejob doen ofzo?

Ik zou een keer wat met hem afspreken, kan je via hyves vragen of een keer langs gaan in het restaurant.

hij antwoord niet op hyves:( ik zei hee via de chat… nou :frowning_face:

nou dan maar niettt

Krabbel hem, praat met hem op msn, sms hem, etc.

En ik zeg ook wel eens niets op hyves als je met me wil chatten, omdat ik het meestal niet eens doorheb. Dus voel je maar niet beledigd :’)

ik durf niet:P ik kan wel met em krabbelen maar heb ik het lef niet voor, en heb zn msn en zun nummer niet nou ik word echt hopeloos ik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden

oeijeoej hij praat

en heb je nu wel zijn nummer ofzo gevraagd?

nee, het is nog licht gesprekje nu antwoord ie niet meer… nouja hij zegt niks meer op mijn haha, :stuck_out_tongue: ik durf dat echt niet nu al te vragen xd

Niet zo wanhopig doen :’)

Ik zou gewoon z’n msn vragen of z’n nummer en dan begint het vanzelf wel.

Maar hij reageerd niet echt meer al 10 minuten niet

praat je met hem via de hyveschat? dat valt bij mij altijd weg enzo, totaal niet praktisch.
als hij daar niet reageert is het niet héel gek

volgens keer kan je gewoon hey zeggen daar, en dan zeg je heel nonchalant gewoon ‘heb je trouwens msn? dit kwekgedoe valt telkens weg!’ (oid) en tadaa je hebt hem op msn (:

misschien weet hij niet wat hij op haha moet zeggen.

en hoe is t nu?

haha ben hem vorige week weer na al die tijd tegen gekomen in de kroeg! haha hoezo toeval!!! ga volgende week weer naar de kroeg hij ook haha we krabbelden op hyves… wel grappig ( ik las namelijk me topic berichten terug…)