STAGE!

Hallo!

Geen idee of ik het hier moet plaatsen maar ik moet dus een stage gaan lopen van Februari tot en met Juli. Ik ben International Business and Management Studies student. Ik heb nu een aanbod gekregen in Cancun Mexico. Ik vroeg me eigen af of iemand hier ooit in Cancun is geweest en hoe het leven daar is? Ik weet dat het erg toeristisch is. Is het goedkoper, even duur als of duurder dan het dagelijkse leven in EU / NL? ( Wat zijn de supermarkt prijzen etc.) Als iemand informatie heeft, zou ik het erg fijn vinden als diegene dat kan delen!

Liefs

OLÉ

Wauw, wat een kans :astonished:

Geen ervaring though.

titel mag niet in hoofdletters

Gaaf hoor! Zo’n kans moet je gelijk aannemen! Ik ben nog nooit in Mexico geweest, maar ik kan je wel aanraden om even wat research te doen. Mexico is een gevaarlijk land ondanks de grote steden toeristisch zijn.
Zoals ik al zei, ben er nog nooit geweest dus weet niet in welke steden de criminaliteit hoog ligt.

Leuk!
Studeer je aan Avans Breda? Ik doe een soortgelijke studie en zit nu voor stage in Zuid-Frankrijk. Over Mexico kan ik je niet zoveel vertellen, helaas. Heb je een visum nodig?

Ik ben zelf in Cancun geweest, echt behoorlijk vet! Het ligt er ook aan wáár je stage loopt. Ik bedoel, als jij stage gaat lopen in een club of zo, dan kan je erg veel toeristen verwachten! Het is sowieso wel een beetje toeristisch, de mooie plekken in Mexico zijn zo goed als allemaal toeristisch, als je echt een beetje cultuur wilt moet je naar de wat minder rijke buurten gaan, maar dat lijkt me niet bepaald leuk.

Bedankt voor de reacties.
Ik studeer inderdaad aan Avans Breda.

Ik heb research gedaan en een duits meisje uit mijn klas heeft er 2 jaar gewoond.
Ik heb haar ook behoorlijk ondervraagt en ben tot de conclusie gekomen dat ik het wel ga doen.
Ik ga niet in een club werken want ik studeer international business dus ik ga bij een real estate (makelaardij bureau) stage lopen. En dan een marketing onderzoek doen.

Bedankt voor alle toffe antwoorden nogmaals!