Stage zoeken, help!

Oke ik moet dus een stage zoeken
ik doe sector zorg en welzijn kbl,
maar ik weet echt niet waar!
mijn moeder zit maar aan te dringen in een peuterspeelzaal en kinderopvang maar daar heb ik helemaal geen zin in! iemand leuke ideeën voor stage?
ik moet het drie weken lang doen 5 dagen per week dus er moet wel iets te doen zijn
Gewoon ideeën zijn welkom!

Bejaardenzorg?

Ik zou kiezen voor een buurtschap of zo’n lotgenotenkring. Bijvoorbeeld mensen die kanker hebben, mensen die blind zijn. En anders inderdaad bejaardenzorg. Koffie brengen enzo. Heel leuk hoor :slightly_smiling_face:

Geloof me, ieder klein dingetje waar ze om kunnen lachen en een stukje positiviteit krijgen, krijg je zoveel waardering voor!

je hebt niet veel keus dan iets met kinderen, ouderen of gehandicapten want ik denk dat je nog niet mag stage lopen bij jeugdzorg

Hey thanks allemaal het word waarschijnlijk de v&d of c&a of een ander groot warenhuis :grinning: en zo niet dan ga ik naar de kinderopvang
dank jullie wel :relaxed:

Slotje?

Wat heeft de v&d en c&a met zorg te maken?

Vroeg ik me ook af

Als je drie weken lang kleding wil vouwen moet je vooral naar V&D en C&A gaan. Je leert zóveel meer bij een kinderopvang en/of bejaardentehuis. Iets wat wél met je opleiding te maken heeft…

Dan vraag ik mij eigen af of je wel de juiste sector hebt gekozen… Als je ‘geen zin hebt om 3 weken in een peuterspeelzaal en kinderopvang’ te zitten