[stage] ze vinden me niet erg creatief.

Hallo.

ik loop stage bij een opvang voor wilde vogels en zoogdieren. echt super leuk en het gaat ook goed maar nu had ik stage bezoek en zag ik het beoordelings formulier en toen had ze een v ingevuld voor ceativiteit. de rest van de punten waren meest een goed.
ik weet dat v gewoon voldoende is. maar hebben jullie ideetjes om creatiefer over te komen? ik wil het graag goed doen en verbeteren omdat ik daar volgend schooljaar terug kom :wink:

dankjewel!! xxx

Wat zijn je dagelijkse taken? Misschien kunnen wij jou vanuit daar helpen met ideeën.

-

Misschien met wat meer ideetjes komen uit jezelf?

misschien hebben ze een V ingevuld omdat het op jouw stage lastig is om creatief te zijn. Ik weet niet precies wat je moet doen, maar met sommige taken is het bijna niet te doen. Je zou kunnen vragen wat ze nog meer van je verwachten.

creatiefer is een manier om je creativiteit te uiten… beetje jammer dat het niet zo positief is :’)

Neem de leiding en zoek punten van verbetering in die opvang. Hoe zou jij het zelf organiseren? Wat kan beter?

Hoe moet je nou bij een vogel centrum creatief over komen? moet je die beesten strikjes in hun veren gaan doen? :'D
Sorry dit is heel flauw maar dit was het eerste wat ik dacht

Kind, ik heb mijn hele stage op vtjes gehaald.
Je kan niet alles goed scoren. En je moet feedback vragen aan je begeleider, dan kan je gerichter creatiever worden.

Wat meer initiatief nemen, plannen in tijd/voeding/extra verzorging? Heb echt geen idee wat je stage inhoudt, sorry.

ik moet voeren, verzorgen, schoonmaken, dieren aannemen die bebracht worden en medicijnen geven.

ik snap dus ook niet hoe ik daar creatiefer in moet zijn, maar het is niet de inzet of intresse dat zit wel goed.
maar misschien moet ik me er idd gewoon bij neerleggen :wink:
ik zat er aan te denken om een soort poster te ontwerpen door elke week een foto te maken van een dier wat opgroeit. zodat ze dat als educatief materiaal kunnen gebruiken voor kinderen.
dat lijkt me heel leuk om te doen maar het is mijn ding niet zo, en het hoort ook niet bij mijj stage.

Als ik dat zo lees denk ik dat ze je daar een V voor hebben gegeven omdat er niet veel creativiteit in je taken kan worden gebracht.

Mocht je nu echt peeeeerse een Goed willen scoren, vraag dan even aan je begeleidster wat je hierin kan verbeteren! Want zoals ik het zie is hier niet veel plaats voor creativiteit.

V is nog altijd beter dan O.

Vraag het aan je stagebegeleider. Die heeft jou beoordeelt en kan je als beste advies en opbouwende kritiek geven. Dus ook over jouw creativiteit.

Creatief ben je, of dat ben je niet. dat kun je je niet aanleren. Je kunt wel voor alles hulp vragen van buiten af maar creativiteit kun je jezelf niet aanleren.