stage toerisme

heej meiden,

in september zit ik in leerjaar 4 van het vmbo tevens mijn examenjaar. en ik moet 2 weken stage lopen. het liefste wil ik op een camping 2 weken meemaken. heeft iemand hier misschien ervaringen in.
want mijn doel is vooral helpen bij de receptie, het animatieteam enz. en dus niet dat ik de supermarkt word geduwt voor 2 weken.
het moet wel afwisselend blijven.

wat denken jullie?

Ik heb geen ervaring maar zou echt een doe camping uitzoeken. zo 1 waar dus ook echt vanalles te doen is, en dus niet alleen maar mensen die daar staan maar ook echt dingen die georganiseerd worden

de berckt in baarlo is een camping die aangesloten is bij de oostappengroep
dus ik neem aan van wel.
bedankt voor je reactie meid!

Ja idd zoals HeartxCore al zei, maar ik denk dat je dan wel in het hoogseizoen moet zitten, aangezien er meestal geen of weinig activiteiten worden georganiseerd buiten het hoogseizoen… Maar ik denk alleen niet dat je egt achter de receptie komt:$ Misschien een beetje helpen by drukte ofzo maar egt mensen inchecken enzo kom je nog niet te doen, dat mogen wij nog nieteens (ik ga nu aan het 2de jaar beginne op de mtro) we mogen wel een beetje helpen en informatie geven enzo maar in & uitchecken nog niet… Maar in de animatie is het wel heeeel hard werken he, tlijkt allemaal heel leuk enzo maar er zit meestal egt veel werk voorafgaand werk achter! Maar tis wel een hele leuke richting haha

succes!

[i]
klopt. in die 2 weken dat ik stage moet lopen is er 1 week dat het midden en het noorden herfstvakantie hebben. en ik weet ook wel dat ik die mensen niet mag inchecken en uitchecken. maar ik zou het bijvoorbeeld wel leuk vinden om te helpen met programma’s opzetten. het animatieteam bijvoorbeeld en brochures vouwen. en zo’n dingen allemaal.

maar ik ben zo bang dat ze me 2 weken in de supermarkt duwen ofzo. dan zou ik heel erg balen[/i]