Stage plek te hoog gegrepen, help!

Ik ben een eerste jaars studente en studeer Maatschappelijke Zorg speficieke doelgroepen niveau 4.
Ik heb nu 20 weken stage en dus pas 20 weken les gehad.

School regelt stage, en mijn eerste plek zou niet door gaan. Nu hebben zij een nieuwe plek geregeld heel kort af. Ik ben donderdag op gesprek geweest. Nu is het de bedoeling dat ik voor mijn eerste stage de ouderenzorg in ga of gehandicapten (licht verstandelijk)

Nu is mijn groep die ik op mijn stage heb extreem zwaar, totaal niet wat ik verwacht had en ben er niet op voorbereid als eerste jaars. Mijn begeleider daar zei ook dat veel mensen deze groep niet gehaald hebben en ze meestal 2e of 3e jaars hadden.

Ik heb meteen aan de bel getrokken bij school dat ik dit niet wou, omdat ik niet aan mijn uren kan komen op deze plek, mijn doelgroep veelste heftig is voor mijn eerste jaar en ik de plek nauwlijks kan bereiken.

School zegt dat ik het moet proberen, maar ik zit er zo enorm mee dat ik het hele weekend niet heb kunnen slapen en net heb moeten huilen.

Als ik het echt niet aan kon zouden we zoeken naar iets anders, maar ik kan deze doelgroep niet helpen of aan, ik ben hier niet op voorbereid en het is zoveel gedoe.
Ik ben totaal geen piepert, kan ook heel veel hebben.

Enige tips?

Als jouw gezondheid hier zwaar onder gaat lijden, je dus ook het psychisch te zwaar vindt, lijkt het me duidelijk dat je het beste met je stageplek kan stoppen… Je zou eventueel onder het mom “ik ga hiervan leren en zal alleen maar sterker worden door deze stage” door kunnen gaan, maar als je het echt niet wilt, dan moet je naar dat gevoel luisteren. Ik vind het nu al in ieder geval ontzettend knap dat je het zelfs al hebt geprobeerd!