Stage lopen/Werken bij de AH.

Hi.

Ik ga dus stage lopen bij de AH enzo.
oké lijkt me nou niet echt super, maar goed.
Heeft iemand dat ooit gedaan, en wat moet je dan doen?
gewoon vakken vullen?
& vanaf je hoeveelste mag je werken bij de AH?

Wil je daar echt voor altijd werken bij de AH?
Geen ervaring mee, ik werk bij de Spar, ook een supermarkt en het is klotewerk. <_<

Nou, niet voor altijd nee. ;p
maar ja, ik moet toch beetje verdienen. (A)
Ik weet ook niet hoelang ik dat ga volhouden ofzo hoor.

Gatverdamme, stage lopen bij albert heijn?
Ik heb bij het brood gewerkt, het is wel leuk als je leuke collega’s hebt, maar die had ik dus niet. Chagrijnige vrouwen die na hun 40ste daar nog werken, bah.

Hah oké. :stuck_out_tongue:
ik ga met paar vriendinnen. (=

Haha uh oke. Naja zo heeeel veel verdiend het niet, ik ben 15 jaar, en verdien 2,93 in t uur :’) maaaar succes.

ah, ja.
Ik ben dan ook 15. :stuck_out_tongue:
hahah dankje,

Zo;n beetje hetzelfde als een medewerker
alleen , bij mijn filiaal , in dit geval. niet betaald. :fu:

Je mag vanaf je 15e werken, vakken vullen dan. Vanaf 16 kassa. Ik werk bij de appie achter de kassa en ik vind het leuk! Ik heb een leuk team en eigenlijk alleen maar leuke collega’s. Maar ons filiaal is ook niet echt heel groot en onze teamleiders/managers zijn vrij jong en super chill. En we hebben ook best vaak bedrijfsuitjes dus ik ben tevreden. Zelfs over mijn loon (al word je daar kei hard mee genaait)

ik werk sinds juni achter de kassa bij de AH en ik vind het echt heel leuk ^^
maar dat komt ook omdat ik echt toffe collega’s heb, en mijn baas en teamleiders zijn heel aardig en chill…
hoezo btw stage lopen?

Dood aan supermarktwerk.

Ohhh, ik heb zo’n hekel gehad aan het werken daar. Echt verschrikkelijk. Maar je mag er dus vanaf je 15e werken, vanaf je 16e achter de kassa en als je het allebei doet, verdien je meer.
Maar toch, wat een rotwerk voor een rotloontje.