Stage lopen middelbare school

Hoi iedereen!

Ik zit in 4 vwo en ik moet voor school 1 dag bij een bedrijf of instelling stage gaan lopen. Ik heb echter nog niet echt een ides wat ik wil worden en vind dit dus best lastig. Kan iemand wat ervaringen van haar eigen stage delen? En hebben jullie een idee waar je plekken kan vinden waar je stage kan lopen?

Alvast dankjewel!!
Xx

Ik heb destijds mijn stage kunnen afstrepen door vrijwilligerswerk dat ik sowieso al deed. Misschien is dat een optie? Ze zoeken altijd overal wel vrijwilligers voor evenementen of bij bepaalde organisaties.

Ik zat op een groene school en heb stage gelopen op een geitenboerderij. In principe was dat voor de dieren maar het was ook wel goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling omdat er mensen werkte die een aandoening hadden. Sommige aangeboren, andere door drugsgebruik of een ongeluk.

NC

Ik heb toentertijd stage gelopen op mijn oude basisschool!

Toentertijd 1 dag bij een dierenarts en 1 dag bij een BSO/basisschool, weet niet meer welke van de 2.
Maar ik zou eerlijk gezegd niet zo heel moeilijk gaan nadenken voor die ene dag. Ik weet nog dat veel bedrijven daar toen helemaal geen zin in hadden dus ik zou gewoon ergens aankloppen bij wat je leuk lijkt.