STAGE LOPEN IS... (wat vind jij?)

hallo allemaal,
ik loop nu al 8 weken stage, en het is écht zwaar! Opzich heb ik best geluk met mijn stage, en is het ook wel leuk, alleen moet ik elke ochtend om 8 uur aanwezig zijn, en 5 uur ben ik klaar. ik werk vet veel en krijg (wat natuurlijk wel heel normaal is, maar wel KUT) helemaal níks betaald.
gelukkig ben ik bijna klaar, maar volgend jaar moet ik gewoon weer…
Ik dacht ik begin een forum want elke keer als ik tegen mijn moeder zeg dat ik het zat ben begint ze te zeggen dat ze het nu wel weet enz. enz, en ik wou t gewoon even kwijt dat ik het echt wel zwaar vind en oneerlijk dat je er niks voor krijgt terwijl ik in mijn geval nog meer werk dan mijn stagebegeleider (hij werkt 4 dagen in de week, ik 5,en ook nog op zaterdag mijn baantje, dus eigenlijk 6)
sommige van jullie zullen vast denken, wat zeur je nou? En misschien zijn er een paar die hetzelfde vinden?
Ik wilde gewoon even mijn verhaal doen, en nu zijn jullie aan de beurt…
dus, brand los!

xxxxx

ja dat is dus het grote nadeel van stage… je krijgt er meestal niks voor. maar het gaat om ervaring niet om geld dan moet je maar gaan werken of een BBL op leiding gaan doen. dat doe ik ook. en dit bedoel ik niet gemeen.

krijg je geen stagevergoeding dan?
krijg ik geloof ik volgend jaar wel
-hoop ik-

Dat is nog niks
Ik werk in een restaurant 10 weken lang.
32 u in de week. en ELK weekend.
dus dat betekent; niet stappen, geen leuke dingen doen
+ mijn stage tyden zyn van 2 tot 10
+ Horeca = best veel overuren, dus soms van 2 tot 12
of van 11 tot 10
+ ik heb ook nog myn eigen bybaantje
oftoewel; je hele dag weg.

& horeca = ook geen stagevergoeding
IK HAAT MYN STAGE!!!

Klinkt inderdaad niet heel leuk. Ik liep één dag in de week stage op een basisschool en dat was echt super leuk. Gister was mijn laatste stage dag en ik ga die kinderen echt zo erg missen. Mijn stage was echt onwijs leuk.

Mijn stage is ook gewoon klote!
Gewoon omdat je het voor niets doet.
S’ochtend vroeg opstaan en dan tot half zeven s’avonds.
Ik loop stage op een kdv-bso.

Zeggen ze dat je ervaring moet opdoen.
Het is zo simpel als wat, na paar dagen weet je alles, en moet je alles meedoen.
Gott je bent gewoon een gratis hulp --’

IK HAAT STAGE

Ik moest maatschappelijke stage lopen, heb een weekend geholpen bij een festival. Dat was wel heel erg leuk !

Ik heb 3 weken stage gelopen bij een kinderdagverblijf.
(wel niet elke dag)

Ik vond het echt erg leuk!

titel mag niet in hoofletters

Nou ik heb alleen een maatschappelijke stage gedaan en die vond ik nergens op slaan nee. u__u Kan nou niet 1 2 3 zeggen wat ik ervan geleerd heb.

Beroepsstage is een ander verhaal vind ik.

Ik moet aankomende week stagelopen, een week. Volgend jaar in de 4e moet ik het hele jaar elke donderdag. Ik hoef er pas om 10 uur te zijn maar ik moet wel tot half 7. Gelukkig krijg ik wel een kleine stagevergoeding, 60 cent per uur, misschien niet veel maar beter iets dan niets.

En trouwens, een maand geleden heb ik ook een week stage gelopen op een bassischool. Dat was echt super leuk! Dus het ligt er denk ik gewoon aan waar en met wie je stage loopt. Ik ben benieuwd hoe het de aankomende week gaat lopen.