Stage in Liverpool

Heey meiden!

Ik zit in mijn laatste jaar van mijn opleiding ondernemer management detailhandel. Ik kan dit jaar 4 weken stage lopen in Liverpool, school regelt een stage plek voor mij maar ik moet zelf een verblijfplaats zien te vinden. Ik ben al 2 weken heel goed aan het zoeken, maar ik kan niks vinden! Hebben jullie misschien tips, over ervaringen met een slaapplek in Liverpool? Ik ga met nog twee meiden uit mijn klas. De enige eis die ik heb is dat we alle 3 een eigen kamer heb, verder heb ik geen problemen met een gedeelde badkamer, keuken, woonkamer etc.

Ik hoop dat jullie iets weten!

Groetjes :upside_down_face:

Heb je al op Airbnb.com gekeken?
Anders een hostel maar dat is misschien niet zo prettig voor 4 weken.

Jaa daar heb ik gekeken… Maar dat is allemaal vrij prijzig. Een hostel is opzich wel een optie, maar ik zie het niet zo zitten om 4 weken lang in een slaapzaal zonder e enige privacy te slapen…

In een hostel heb je soms ook individuele kamers.
Ik heb wel eens in een hostel gezeten met een badkamer en keuken voor mezelf dus dat was wel lekker.
Anders moet je op fb pagina’s kijken voor studenten die naar Liverpool komen maar een kamer krijgen voor 4 weken is vrij lastig, je kunt het altijd proberen.

Ja het is echt heel lastig :bored: