Stage in het buitenland

Hey iedereen!

Sorry als dit soort berichten hier niet thuishoren, ik probeer het toch maar.

Ik heb hier een tijdje geleden ook al een bericht geplaatst.
Ik ben voor mijn school op zoek naar een stage (work experience) in het buitenland (verplicht deel van het tweetalig vwo, ik zit in het 5e jaar). De enige eis is dat er Engels wordt gesproken op de werkplek. Ik moet er in eind April 2016 heen, 2 of 3 weken lang en vind het enorm lastig om een werkplek te vinden. Ik heb heel veel bedrijven gecontact maar het heeft niets opgeleverd. De meeste mensen uit mijn klas krijgen een werkplek + hostfamily door middel van familie of vrienden die ze in het buitenland hebben. Helaas, zelfs na het delen van berichten op social media etc, heeft ook dit voor mij niets opgeleverd.

Dus kwam ik op het idee om hier aan jullie te vragen of jullie misschien familie of vrienden in het buitenland hebben die mij er mee zouden kunnen helpen om een werkplek te vinden en die het misschien ook leuk zouden vinden om voor 2/3 weken mij in huis te hebben. Ik ben echt ten einde raad en sta overal voor open!

Wie kan mij helpen? Graag een note sturen of reactie op dit bericht :slightly_smiling_face:

Bedankt alvast

Ik kan je niet helpen helaas.
Helpt school niet met zoeken naar plekken? Aangezien het verplicht is… Of kunnen je klasgenoten je niet misschien helpen aangezien ze toch al connecties hebben?

Misschien is dit topic ook wel interessant voor je en zou je je vraag nog eens kunnen stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-2-331509.0.html

Kun je geen bemiddelingsbureau inschakelen als je écht niks kunt vinden?

School geeft ons tips om een plek te vinden maar ze laten je wel alles zelf doen. En al die dingen hebben niet gewerkt.
Dankjewel voor je reactie, ga ik daar even kijken!

Hmm, daar heb ik echt totaal nog niet aan gedacht! Ik ga er eens even op googlen, dankje!