Stage in het buitenland mt relatie

Zou jij stage willen lopen in het buitenland?
Zo ja, zou jij je vriend(in) hiervoor achterlaten?

Ik vertrek volgende week vrijdag voor een half jaar naar Nieuw Zeeland, voor stage…
Ik heb een vriend, die ik dus een half jaar moet missen :frowning_face:
Ik kijk er echt al maaanden naar uit, maar nu het zo dicht bij komt, wordt ik toch af en toe overvallen door gevoelens van angst, dat ik niet zo lang zonder hem kan!!
Hij steunt me trouwens volledig dat ik ga, dat ik deze kans niet moet laten liggen. (we zijn al 3,5 jaar samen)

Zijn er meer die in deze situatie zaten? (of andersom, hij weg - jij thuis)
Zo ja, hoe ging/ga je daar mee om?

Het lijkt me wel moeilijk…
Maar als ik het leuk zou vinden; waarom niet?

Lijkt me ook moeilijk. Maar hé, iemand heeft een geweldige uitvinding gedaan; INTERNET. Ik moet volgend jaar ook een jaar weg op stage. Hij vertrekt nu om te studeren in Leeuwarden. Kinda suck, maar niet echt heel erg… Maar succes!

zelf ben ik vorig jaar ook naar het buitenland gegaan geen half jaar maar wel lag genoeg; 6 weken!

ik zat in italie en heb de tijd van me leven gehad de wekelijkse updats vond ik zo lief van mijn toenmalige vriend ( we hadden 3 jaar)

heb zoveel mooie herrinneringen zoals terug met 12 koffers en tasssen
wij 2 meiden op hogen hakken leken wel kerstboomen zo veel hadden we aan en aan ons hangen als ik de fotos terug zie schiet ik zo weer in de lag wij gingen met de trein want dat was goedkoper 90 euro retourtje en we konden zoveel mee nemen als we wilden

als het kan ga ik zo weer!

Nou 12 koffers mee terug zit er voor mij niet in … met het vliegtuig haha…
Ben al blij dat ik er 2 mee mag!

Gelukkig is er skype! Helaas zitten we wel met 10 (en straks 12) uur tijdverschil!
Ik heb er ook wel heeel veel zin in, tis wel een once in a lifetime oppurtunity, maar er zijn momenten dat ik denk ‘waar begin ik aan!?’

Dat lijkt me supervet om een x naar Australie/Nieuw Zeeland of zo te gaan! En idd, er bestaat MSN, internet etc :slightly_smiling_face:

Succes!